Bf juni -14
Jag plussade idag och jag tror att bf är 9-10 juni... Känns lite konstigt. Beskedet har inte sjunkit in än.
Jag plussade idag och jag tror att bf är 9-10 juni... Känns lite konstigt. Beskedet har inte sjunkit in än.
Är det någon mer som fått svullen mage? Jag tycker att helt plötsligt har jag fått massor av fett på magen vilket känns sådär. Mina symptom annars är att jag känner av något i magen, lite som mensvärk. Men än så länge är jag inte tröttare än vanligt eller blivit illamående, men det kommer väl...
Jag har börjat må illa sedan i onsdags. Nu måste jag småäta hela tiden och jag klarar inte av att stå och laga mat som köttfärssås, då vill jag gå och kräkas... Hoppas på att illamåendet avtar snart.... men det är troligtvis långt kvar till dess.
Ush och fy för illamående. Jag har nu spytt här på morgonkvisten, och beslöt då att stanna hemma och inte gå till jobbet.
Hur brukar ni andra göra? Går ni till jobbet fast att ni har spytt på morgonen?
Var glada ni som känner er normala. Jag skulle göra allt för att få känna mig normal. Är det bara jag som mår illa och tycker att det är sjukt jobbigt att vara gravid?