• Bobbo3

Bf juni -14

Grattis till alla plus :) Sandra87love: Jag är också väldigt orolig för mf tror att det ska komma blod varje gång jag e på toan:/. Så vi kommer att göra ett ul i v12 så jag kan lugna mig lite:). Lou : jag har också en pojk på 11 månader :) eller aa min fyller 1år imorgon. Kan knte fatta att min lilla bebis blir 1år och att jag har en till i magen :) Men är också mycket tröttare denna gången.

• Bobbo3

Blää blev inte bra från mobilen. Hoppas nästa person kan rätta till det :p

• Bobbo3

Jag mår också illa och spyr :(. Dock fick jag en blödning förra lördagen så ska på vul på måndag är såååååå nervös och rädd. Va helt säker på missfall när jag såg blodet men blödde inte så mkt å det slutade samma dag och det har inte kommit något mer så nu har jag börjat hoppas igen. Men ush vad jobbigt det är å inte veta om bönan i magen lever å mår bra :(.

• Bobbo3

Snowboard: tack :) AnnaMM: Grattis :) vet hur hemsk väntan är innan det efterlängtade pluset. Va skönt att inget var fel och att det gick av sig själv. Jag va också jätte trött första veckorna efter pluset men börjar bli lite piggare dock mår jag as illa så blir nog tabletter för det imorgon. Mallan1989: grattis va skönt att det tog sig direkt :). Är inte från örebro men om ditt alias stämmer med din ålder e vi jämn gamla :p

• Bobbo3

SaPe: grattis :) ring bm och be om ett vul eftersom du inte vet så ser dom ju på plutten hur långt gången du e :)

• Bobbo3

Undrar också om fb gruppen är hemlig såg att den var sluten men kan andra se att man e med i den då??

• Bobbo3

Vi var hos läkaren igår och fick se ettlitet hjärta slå :) storleken stämde också så plutten verkar må bra där inne. :) känner stor lättnad och äntligen kan vi glädjas åt en liten juni bebis ❤

• Bobbo3

Grattis alla nyplussade :) Jag har nu börjat äta lergigan och lergigan comp å dom funkar !! Spyr inte längre och mår inte lika illa :) så nu kan jag äntligen lägga mer tid på min underbara son:). Har inskrivning på måndag. Det börjar bli mer och mer "verkligt" nu :D

Svar på tråden Bf juni -14