Inlägg från: Melindrha |Visa alla inlägg
  • Melindrha

Någon som vill följas sista biten? 43 dagar kvar idag!

Åh snälla bebis kom lite tidigare gärna nu!!

43 dagar kvar haft foglossning  sen runt vecka 12 sjukskriven sen slutet på maj. Vill bara ha bebisen på utsidan nu. Någon som vill följas åt de sista veckorna? :)

• Svar på tråden Någon som vill följas sista biten? 43 dagar kvar idag!
  • Melindrha

Åh vad roligt med flera :)

Och liteavvarje dig känner jag ju igen som sagt :D

Har varit sjukskriven sen 1/6 med foglossning så är redigt trött på att gå hemma och bara vänta. Skulle verkligen inte ha nåt emot om liten kom nu.

Andra barnet för min del har en grabb på 6 år :) Och två bonusar så fullt hus här hemma varannan helg :D

• Melindrha
    liteavvarje skrev 2013-09-23 14:54:07 följande:
    Jag har gått hemma lika länge som dig, och det är långt ifrån kul! Det funkade när alla hade semester, för då fanns det alltid någon som kunde ses på en fika eller liknande. Men nu jobbar alla. Och min sambo jobbar borta i veckorna så är helt ensam måndag-torsdag! 

Åh, vill bara att dom tittar ut nu. Men bara för att läkarna har sagt att jag ska räkna med att dom kommer förtidigt så kommer dom garanterat inte göra det. Har sammandragningar varje dag, men dom gör inte ont eller så, så antar att det bara är att vänta.. 
    Det är ju tortyr vissa dagar. Min sambo skiftar så jag har ju lite tur där men annars är det rätt ensamt. Har oxå sd dagligen onda i bland men långt ifrån alla. Har sen igår haft ont mer eller mindre hela tiden men mer ömhets känsla än värkar så jag lär nog få vänta. Min bm sa från början att jag aldrig kommer gå tiden ut men ju fler veckor som går desto mer tror jag nog att jag faktiskt kommer göra det... Och det är jag inte helt positiv till för att vara ärlig
  • Melindrha
    liteavvarje skrev 2013-09-23 15:36:31 följande:
    Brukar du klocka dina sd? Dom kommer så jäkla tätt nu så jag ska klocka dom och se!
    Nej det brukar jag inte, har funderat på det vissa kvällar då det är som värst men de försvinner ju alltid och blir inte värre så har inte känt att det är någon idé
  • Melindrha
    Fenixen skrev 2013-09-24 11:27:50 följande:
    Hej tjejer!

Väntar vårt tredje gemensamma barn nu den 3/11 så har 40 dagar kvar idag.. Hakar gärna på er tråd om det är ok :) 
    självklart välkommen hit :)
  • Melindrha

Vi är klara det som är kvar är att packa bb väskan som jag tänkt ta tag i under flera dagar men kommer visst aldrig till skott!

Annars har jag tvättat och inhandlat allt tror jag :)

• Melindrha

Jag kommer vara hemma tills november 2014 sen tar sambon kanske november-januari beroende på jobb för min del. Jag är arbetslös så för vår del finns det inga alternativ om vi ska klara oss ekonomiskt.

• Melindrha

Jag har känt några dagar nu att sammandragningar är aggressivare och gör mer ont. Plus att magen varit kass i några dagar. Så jag hoppas!

Svar på tråden Någon som vill följas sista biten? 43 dagar kvar idag!