Inlägg från: Mullan |Visa alla inlägg
  • Mullan

Barnsaker på Ullared

Jag köpte täcket på Ikea men påslakan osv på Ullared och jag tycker att påslakanen är för små! Täcket blir knöligt. Jag köpte ett täcke på Ullared nästa gång jag var där. Mycket bättre än ikeas! Dom har bra skötbäddar, jag rekommenderar absolut den uppblåsbara. Och så har dom åkpåsar som är himla mysiga, jag köpte en som är av deras egna märke babyboom och jag älskar den! :) du kommer absolut att behöva mer än en nappflaska. Dom säljer mam i både flaskor pump och nappar. Rekommenderar att köpa samma märke på pump och flaska, det underlättar en hel del. Passa på att köpa flaskställ och flaskborste(mams!!) och extra dinappar i stl 2 för stl 3 är jättestort hål i och min dotter på 7,5 månad dricker fortfarande ur stl 2 för att det kommer för mycket på en gång ur treans napp så hon får kväljningar. Köp skötbäddsöverdragen på Ikea istället för dom är tusen gånger bättre än dom som som har på Ullared. Vill även tipsa om tvättlappar/spytrasor på Ikea tio stycken för 30kr :)

• Mullan

Jag tycker att ikeas skötbäddsöverdrag sitter bättre på skötbädden. Dom från Ullared lossnar hela tiden. Skötbädden kostar nog lika mkt på Ikea så vill du spara plats så köp den på Ikea. Just nu har vi 5 flaskor och det är ju bra att ha en till varje. Men det följer ju med dinappar i stl 1 så det behöver du ju inte köpa några extra :)
    Ang bitring så har jag en från mam och sen så köpte jag på Ullared som var som fjärilar, tror dom heter sassy.

• Mullan

Tror ikeas skötbäddsöverdrag heter Gullunge och kostar 59kr/2st. Alltså billigare än Ullared. Kika lite priser på andra ställen så att du har ett hum om vad saker och ting kostar för det är inte alltid Ullared är billigare :)

Svar på tråden Barnsaker på Ullared