• Samantha85

    nån mer som har en man som reser i jobbet

    Jag och min man har varit tillsammans i 3 års tid. Min man har ett jobb där han alltid reser iväg när han jobbar. De kan vara allt från en dag till en månad. Han kan även vara hemma från en dag till en månad. Han har inga fasta tider utan jobbar i projekt. Så har vi det året runt. Är det någon mer där ute som har en man som reser i sitt jobb? Skulle ni vilja joina mig här och dela med er av era erfarenheter och tankar? Jag har ingen av mina vänner och familj som förstår mig så de hade varit skönt att få kontakt med några som vet hur det är =D

  • Svar på tråden nån mer som har en man som reser i jobbet
  • Fjällan

    Min sambo jobbar oxå så där, oftast är han borta 2 till 6 veckor i stöten, däremot är han ledig 2 till 6 veckor efter varje jobbperiod. De är svårt att få till ett normalt förhållande ibland, vi väntar dessutom barn och ser ingen ändring på jobbfronten

  • Samantha85

    Ah va roligt att ni väntar barn! Vi försöker bli med barn men på nåt sätt lyckas mannen alltid bli iväg skeppad när ja har ägglossning o är fertil

  • Samantha85

    men ja hoppas vi finner nån tid snart. Hur länge har du o din sambo levt så?! Har ni bestämt att han ska leta annat jobb nu när ni väntar barn?! För vår del känns de som de kommer dröja att mannen kommer få ett annat jobb. Däremot har de hintats om att han ska bli erbjuden fast jobb vilket kan göra de mer stabilt med perioderna av resande o att han kommer jobba hemma på kontoret i veckorna när han inte behövs på fältet. Så just nu sitter ja o hoppas att han ska bli erbjuden en fast tjänst!

Svar på tråden nån mer som har en man som reser i jobbet