Inlägg från: Anonym (hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hej)

Arga snickaren

Hej
    jag gillar arga snickaren vilken man men visst han är hård, mest rädd för om folk i er om givning kanske ringer socialen om det ser ut som ett h-vete hemma med mera

• Anonym (hej)

Men annars skör på det, folk glömmer ju en då, alltså du o din familje är med i ett avsnitt sen kommer säker tio till jag har sett en del avsnitt och mins bara jerker för han fastade i hjärtat han som byggde förstor hus bara för han kan

Men jo kan det rädd er men kolla upp era försäkringar var ju någon som fick sitt hus ner bränt eller hur det var någon fick fukt skada i hela köket en dyr historia  

• Anonym (hej)

Men om ni har barn så skydda dem behöver ju inte vara med ? eller?

tja jag hade nog en då gjort detta ett steg framåt sen får väll det bli en underhållande tv program men det har ju alltid något form av lyckligt slut sen kanske en fin spa resa? eller något sånt som alltid är med i tv programmet

Jag hade nog då varit med och gjort bort mig, jag förstår renoverings koas, 

• Anonym (hej)
    Anonym (Mamma) skrev 2013-09-24 12:03:44 följande:

Ja, vi har haft ett rent helvete då vi under tillfällen valt att hyra ut huset till såklallade vänner som blåst oss på enorma summor pengar, som framkallat en väldig massa stress och merkostnader.
    då har ni ju en bra grund att gå på alltså hemskt det ni har varit med om men prata lite om det i programmet med mera
  • Anonym (hej)

Hej hop
    vad har ni att förlora? jo men läs igenom kontraktet ordentligt som du får av AS. Sen jo men visst är det en risk då kanske det blir som för någon typ fuktskadat köksgolv men jag tror han fick det fixat

• Anonym (hej)
    Anonym (***) skrev 2013-09-24 18:24:19 följande:
    Varför ska ni vara med om ni inte vill visa vilka idioter ni är?
    Är det för att ni ska spara pengar eller?

alltså har man inte gått i personlig konkurs för att få vara med ???

Att det ska vara en sista utväg? 
  • Anonym (hej)
    Anonym (Never) skrev 2013-09-24 18:46:52 följande:
    Det är det verkligen. En nära bekant jobbar som frilansare på TV och han berättade att det är mest nötter som ställer upp på TV. Hade aldrig någonsin gjort det, hur kasst mitt hus än var. A L D R I G. Även om det är schysst att få lite hjälp förstås ;.). Men sen ska man leva som en idiot för hela livet, eller så länge man nu blir ihågkommen som paret som inte klarade av sina projekt själva utan var tvungna att bli förnedrade på TV för att få ihop det. Nej tack, då jobbar jag hellre och betalar hantverkare för hjälpen, i det dolda. Naturligtvis drar jag inte in människor som blivit sjuka under tiden de renoverat i min bild av tv-medverkandet, de har ju inget att skämmas för. 
    men man kommer ju inte ihåg alla avsnitt? tror du alla tänker på det sen

hennes vänner vet ju varför?

jag ser avsnitt kanske sen nästa vecka är det ett nytt

det slutar ju alltid bra  
  • Anonym (hej)

en sak jag skulle vara rädd för om allt går åt skogen?
    eller att någon granne anmäler till socailen att barnen inte bor tryggt, för AS hinner inte göra allt. Dem gör ju det viktigaste

Vissa hus är ju som jag vet inte vad+ tar man i den sladden och sen tar sig där i den kranen i badrummet ja då säger AS

Men hur kan man tillåta det? barn som bor så? 

• Anonym (hej)

Men du TS?

Jag skulle gjort det om jag var dig.

Jag tycker nästan rent hus är värre liksom. kanske inte det avsnittet med den kvinnan som i 6 månader hade varit ljupt deppig med mera och inte orkat skönta sin längehet med mera men hon fick ju hjälp

Svar på tråden Arga snickaren