Inlägg från: Anonym (aldrig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aldrig)

Arga snickaren

Skulle aldrig ställa upp i det programmet. Jo, man framställs (och är?) som idioter. Jag tycker att folk är helt makalösa som inte fixar sina hus, köper hus som de inte varken kan eller har råd med att fixa. Det är en sak om man råkat ut för fuskbygge när man köpt nytt, men annars.. nej, jag har ingen som helst sympati för de som bor i livsfarliga hus och inte kan reda ut det själv och kosta på hantverkare. Bo i lägenhet då om man inte har råd med hus. Helt rätt att han skäller på en del husägare som är så jädra klantiga. 

• Anonym (aldrig)
    Anonym (Mamma) skrev 2013-09-24 17:33:10 följande:
    Du har rätt till din åsikt och nu har du fått den sagd, tack för att du tog dig tid att gå av din höga häst för att göra mig den äran att få höra din syn på människor.

Å du ville bara ha snälla svar som du gillar? Glöm det. Och det där med "höga häst" är lite uttjatat. Du får ju faktiskt räkna med att folk har olika åsikter när du skriver här. Och ja det är min åsikt om folk som inte kan ta ansvar.
  • Anonym (aldrig)
    Anonym (Mamma) skrev 2013-09-24 19:15:15 följande:
    Nej, absolut inte om du läser min TS så ser du kanske vilka den egentligen var ämnad för, men som jag skrev har du självklart rätt till din åsikt.. Varför får inte jag göra en snabb bedömning om vem du är när du helt klart har gjort en om mig enbart av min ts?

Jag har en åsikt om alla som medverkar i det programmet. Men jag trampade väl på några ömma tår. Sånt du får räkna med förstår du när folk söker och är med i såna program. Jag struntar fullständigt i vad du tror om mig, men jag använder inte ord som höga hästar och annat som härskarteknik. Lycka till säger jag bara med den tonen. NOT.
  • Anonym (aldrig)

För mig är det samma sak som med lyxfällan. Folk tar inte ansvar för sina handlingar.

• Anonym (aldrig)
    Anonym (Luktar avund här) skrev 2013-09-25 10:43:56 följande:
    Lycka till TS!

Jag hoppas du vet att det finns folk som är otroligt avundsjuka på er för att ni har hus och att arga snickaren ska komma dit. Personer som i denna tråd måste försöka trycka ner er, (och som dessutom säkert sitter klistrade framför arga snickaren varje vecka...)

Men jag tycker ni har gjort rätt val! Alla gör misstag och det är modigt att stå för dem, och nu får ni ju hjälp. Perfekt!

Lycka till igen!   

Jag har sett tre avsnitt från första säsongen och det räckte. Jag tycker att folk var otroligt pinsamma och jag skulle hellre sälja mitt hus med förlust än att ställa upp på tv och visa hur oansvarig man är. Knappast något att vara avundsjuk på. Jag tittar däremot på Fuskbyggarna, då slipper man ta fram skämskudden.
Svar på tråden Arga snickaren