Inlägg från: Anonym (Never) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Never)

Arga snickaren

LoPax skrev 2013-09-24 18:36:09 följande:
    3. Visst, det klipps, men ärligt talat, en heeeel del som är med i den här typen av program är idioter.  
    Det är det verkligen. En nära bekant jobbar som frilansare på TV och han berättade att det är mest nötter som ställer upp på TV. Hade aldrig någonsin gjort det, hur kasst mitt hus än var. A L D R I G. Även om det är schysst att få lite hjälp förstås ;.). Men sen ska man leva som en idiot för hela livet, eller så länge man nu blir ihågkommen som paret som inte klarade av sina projekt själva utan var tvungna att bli förnedrade på TV för att få ihop det. Nej tack, då jobbar jag hellre och betalar hantverkare för hjälpen, i det dolda. Naturligtvis drar jag inte in människor som blivit sjuka under tiden de renoverat i min bild av tv-medverkandet, de har ju inget att skämmas för. 
  • Anonym (Never)

Ändrade mig, nu när jag har läst alla dina inlägg så äh, kör på. Se till att vara nyanserade och vettiga i programmet bara och spela inte alltför mycket offer så kommer ni snart att vara bortglömda i det offentliga. Och dessutom ha ett fint hus och så kan ni koncentrera er på annat som är roligare än att renovera! 

• Anonym (Never)
    Anonym (hej) skrev 2013-09-24 18:50:46 följande:
    men man kommer ju inte ihåg alla avsnitt? tror du alla tänker på det sen

hennes vänner vet ju varför?

jag ser avsnitt kanske sen nästa vecka är det ett nytt

det slutar ju alltid bra  
    Jag tänkte snarare på alla i omgivningen som varje gång de ser nån av dem i mataffären kommer att relatera till Arga snickaren, och det då blir svårt att få en annan bild av dem än den som de misslyckade, förvirrade hus renoverarna. Men som jag skrev sen - om de ser till att ta ansvar och ger en vettig bild i tv så kanske de möts av respekt och sympati istället. 
  • Anonym (Never)
    Anonym (Never) skrev 2013-09-24 18:54:22 följande: