• livsmonstret

10 måsten i din garderob

Jag är en tjej som klär mig väldigt tryggt och säkert. Ett par jeans, en t-shirt eller ett linne samt en luvtröja över. Jag går nästan alltid i ett par sneakers. Detta var min tonårsstil och har inte vågat ändra den sen dess. Jag har problem med att ändra på mitt utseende på grund av att bekanta påpekar och ler på ett för mig otrevligt sätt för minsta lilla ändring.

Jag är nu 25 år gammal och tänkte då att det nu får vara nog med min osäkra personlighet när det gäller mitt yttre! Jag VILL klä mig kvinnligare och snyggare. Jag är en kvinna med väldigt snygg kropp, som jag borde och vill visa upp.

Vad är dina 10 "måsten" plagg i din garderob? Vad borde jag tänka på som "nybörjare" när det gäller mode? Jag är student, så kläderna kan inte vara för dyra i dagsläget. Jag är 166 cm lång och väger 53-54 kg.

Skicka gärna med länkar på exempel och tips på var man kan hitta just dina favoriter! :)

• Svar på tråden 10 måsten i din garderob
  • siolina

Alltså gud, du får så många olika slags råd i denna tråden. Vissa tycker jag är toppen, andra rent förfärande. Människor har så pass olika stil att du ska nog strunta i vad alla här säger och bara spana in folk du tycker ha schysst stil och inspireras av det. Sedan kan du återkomma med frågor som "var köper man en sån här kavaj" eller "var hittar jag dessa jeans" osv, bättre än att ta in råd från alla olika random människor varav förmodligen minst 8% har en klädstil som inte är något för dig.

• livsmonstret
    siolina skrev 2013-09-26 14:05:54 följande: