• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • sol2012

Jag tror att ibland så kan d va mkt annat som tar tid från skrivandet och ma kanske bara läser utan att själv skriva nåt, men alla kämpar säkert på !! Bra att du tog en vilodag kroppen kan behöva det , själv blev det långpromenad i kuperad terräng , helt slut efter det och får tillägga att d spöregnade ute, men d känns skönt när man gjort det. Bra kämpat m gymmet d ger resultat på vågen och det e den bästa belöningen, kämpa på. Snart e det en ny dag med saneringar Shakes!!! Må väl allihopa

• Guldklimpar2

God morgon alla pulvrare ;) hoppas det går framåt för alla ! En ny dag och en dag närmre målet än igår ;)

• Balans
    niclas123456 skrev 2013-10-09 21:31:44 följande:
    var är alla?:(

Ja du de kör väl på ni har ju valt att vara egon här i gruppen och inte hjälpa varandra så varför skriva då tycker du? Sen hoppas jag ni andra har bättre förstånd en träna som en blådåre som den som jag citerar för det bryter ner era muskler och sätter kroppen i svält och ni går upp i vikt. Själv ska jag käcka stor fet smarrig pizza och skratta när ni går upp för ni tränar med endast pulverkost och inte fattar att kroppen förstörs. Mohahahahah
  • Balans

Om du tycker det är roligt att förstöra din kropp på det sättet och inte har alla hemma och fattar det själv så bjuder jag på det menn läs på om din diet så ser du själv hur du förstör din kropp och dess muskler. Blir inte så roligt då

• Snödroppar
    niclas123456 skrev 2013-10-09 21:31:44 följande:
    var är alla?:(

Jag är kvar men tagit det lugnt nu när jag varit förkyld nya pulvertag innan helgslut
    Balans skrev 2013-10-10 11:54:24 följande:
    Om du tycker det är roligt att förstöra din kropp på det sättet och inte har alla hemma och fattar det själv så bjuder jag på det menn läs på om din diet så ser du själv hur du förstör din kropp och dess muskler. Blir inte så roligt då

Det stämmer man bryter ner musklerna om man inte tränar med promenader, cykling eller simning dvs lågintensiv träning men du kan skriva det med en snällare ton tycker jag
  • sol2012

Det känns som att om man inte kan vara i sin ton ska man söka sig ett annat forum för att vara hånfull, respektera denna tråd. Hur man blir peppar är individuellt, iblan är det tillräckligt att bara skriva av sig vad man själv gör och att det kan vara nog så peppa de att bara valets att det är fler som kämpar på med samma sak. Allihopa som ansluter sig i denna tråd är fokuserade på sin egen insats kring sin hälsa och har kommit långt nog stötta tag i det de känner att de vill göra!! Kämpa på allihopa, vi kan klara allt vi bestämmer oss för!!!

• Balans
    sol2012 skrev 2013-10-10 13:03:45 följande:
    Det känns som att om man inte kan vara i sin ton ska man söka sig ett annat forum för att vara hånfull, respektera denna tråd. Hur man blir peppar är individuellt, iblan är det tillräckligt att bara skriva av sig vad man själv gör och att det kan vara nog så peppa de att bara valets att det är fler som kämpar på med samma sak. Allihopa som ansluter sig i denna tråd är fokuserade på sin egen insats kring sin hälsa och har kommit långt nog stötta tag i det de känner att de vill göra!! Kämpa på allihopa, vi kan klara allt vi bestämmer oss för!!!

Kan du översätta det går inte att förstå dig
  • Flegmatikern

God morgon alla pulvrare, Kul att se att Balans inte har nåt bättre för sig : ) verkar vara en riktigt skojig prick! Jag är kvar i bakgrunden då jag inte pulvrar nu. Har altså inte gett upp utan skall snart fortsätta. Kör igång på måndag igen då jag antar att förkylningen borde vara väck. Just nu ligger jag hemma och kurerar mig. Ha en bra helg och kämpa hårt!

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13