• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • sol2012

Absolut, ja jag vill gärna ha en tråd som bara handlar om pulver och peppning och inte mat/recept. Vi kan köra på här. Ja jag har startat tråd förut men då har det inte funkat har inte varit mentalt redo för åtagandet gentemot mig själv att bara dricka pulver.

• Grönt

Är du redo nu då? Ursäkta skeptismen men jag vill inte trilla dit för andra kommer urarta så som du tillät dem i din förra, då kör jag på i min egen med de andra som skrivit hos mig

• sol2012

Jo ska vi ha vägningsdag varje söndag eller 1 g /månad och uppdatera varje vecka tänker att det kan vara bra eller vad tycker du?

• sol2012

Jo jag e definitivt redo!!! För varaktig förändring. Jag undrar vet du om man kan dricka cola zero utan att det påverkar viktnedgången , har du nån erfarenhet av det?

• sol2012

Tillägg: jag ber vänligen er som följer med i tråden att tänka på att här är vi som enbart dricker pulver, undanber vänligt men bestämt övrigt matprat i tråden , då absolut fokusering är nödvändigt för att klara av 12 veckor pulver.

• Grönt
    sol2012 skrev 2013-09-29 18:05:19 följande:
    Tillägg: jag ber vänligen er som följer med i tråden att tänka på att här är vi som enbart dricker pulver, undanber vänligt men bestämt övrigt matprat i tråden , då absolut fokusering är nödvändigt för att klara av 12 veckor pulver.

Tack, jag dricker inte cola zero så jag vet inte men risken är väl att det kanske triggar igång sötbegäret. Jag kommer ta en vägning imorgon så jag vet och har nåt att utgå ifrån sen blir det nog söndagar som du sa för det lät bra och vettigt. Jag tänker dokumentera allt i min nystartade blogg då jag tidvis glömmer att gå in här, dokumenterar du mer nån annanstans som jag får följa? Ja men då kör vi på 12 veckor nu :)
  • sol2012

Ja nu kör vi på , fokusering 100%. Jag har ingen annan blogg eller tråd så jag kör här. Min startvikt är 96 kilo och min målvikt är 74 kg, är 178 cm lång.

• Guldklimpar2

En del kan dricka zero drickor och en del inte... Jag hänger med i denna tråden oxå :) vill ni ha recept vad man kan piffa upp sina shkes med så Hr jg lite tips! Är gansk kunnig ng CK så fråga om ni vill :)

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13