Inlägg från: Anonym (Domina deus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Domina deus)

Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?

Anonym (P) skrev 2024-03-19 16:38:52 följande:

Ja i de allra flesta fall. Skulle tro att det beror på testosteronbrist som gör dem småkukade och mulliga, samt undergivna.

Jag har aldrig haft en mer välutrustad man än den undergivne jag har hittat nu. 
    Jag skulle säga att läggningen kan bero på händelser i ens barndom.
    Till detta fall finns en uppenbar och uttalad förklaring men varför gå i terapi när man kan gilla läget?
  • Anonym (Domina deus)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-19 18:37:36 följande:
    På din sista fråga - kanske för att sex inte är en lösning på trauman i barndomen utan snarare något som i förlängningen gör det värre.
    Sex är inget substitut för terapi.
    Nej, det är väldigt mycket bättre skulle vi säga som har accepterat våra barndomar och har mindblowing sex istället för älta hos en terapeut som är mindre intelligent än vi själva är.
  • Anonym (Domina deus)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-20 19:50:19 följande:
    Skitsnack. Det finns folk som njuter av att skära sig i armarna också. Betyder inte att detta skulle vara en lösning på trauman som folk burit på under en längre tid.

Terapeuter vet mycket mer än outbildade töntar som på allvar påstår att sex skulle vara likvärdigt med professionell hjälp. 
    Det finns de som läser mer än ett ämne på universitet vet du, och då kan man studera det mänskliga psyket också, eftersom det är rätt intressant.
  • Anonym (Domina deus)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 04:17:51 följande:
    De flesta människor, utöver psykologer, förstår något så grundläggande som att cuckeri är ett avvikande beteende som går emot våra naturliga instinkter.

En normal man med en frisk sexualitet vill inte dela sin partner med andra män. Det går emot hela idén om att vara man och instinkten om att säkra sin avkomma. Något djupt rotat. 

Vidrigt sen att ens föreslå nåt sånt för en flickvän. Totalt empatibefriat att vilja låta andra män utnyttja ens flickväns kropp. Sjukt är det, inget annat. 
    Naturen är ingen lämplig måttstock för mänskligt beteende eller samhällsmoral och har aldrig varit det. Naturen selekterar fram även gängvåldtäkt, infanticid och kannibalism hos däggdjur som fullt funktionella beteenden, vilka gynnar vissa gener i vissa situationer. Att dra in naturligt- argumentet i frågor om mänskligt beteende och moral blir därför alltid ett logiskt felslut.

Ingen ska givetvis tvingas till ett sexliv som den inte vill ha, spelar ingen roll om det gäller sockar i sandaler eller partnerbyte. Men när två jämbördiga möts har du inget att göra med vad de njuter av, och jag garanterar att det har mycket lite med förmåga till empati att göra. 
Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?