Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?

Anonym (Ja) skrev 2024-03-19 18:37:36 följande:
    På din sista fråga - kanske för att sex inte är en lösning på trauman i barndomen utan snarare något som i förlängningen gör det värre.
    Sex är inget substitut för terapi.
    Om de inte upplever något problem utan njuter av det och har det bra så vad ska de gå i terapi för?
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-19 20:07:50 följande:
    För att tillfällig njutning inte löser barndomstrauman.
    Hur har han ett problem med barndomstrauma? Lider han av det?
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 04:13:34 följande:
    Det vet jag inte. Det får du fråga kvinnan som är ihop med honom. Det är hon som nämnt att hans cuckande beror på något i hans barndom.

Ja, i längden lär inte män må bra av nedvärdera sin egen manlighet i att se sin flickvän ligga med andra män. Det är inte ett normalt beteende utan en avvikelse, en störning, något som går emot naturen. 

Hade det varit något naturligt så hade vi alla ägnat oss åt sådant men nu är det bara en minoritet som gör det. Detta säger ganska mycket. 
    Nej precis, du vet inte, men ändå så påstod du att han behöver lösa det som du anser.
  • Anonym (M)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-27 23:16:28 följande:
    Jo, jag vet att killens cuckande har att göra med något som hänt i hans barndom då kvinnan längre upp här (om det ens är en riktig kvinna) påstod det.

Men hon berättade inte specifikt vad som hänt. Därav att du får fråga henne istället om du vill ha fler detaljer. 

Och jo, jag är tillräckligt påläst att förstå grundläggande problematik som att sex inte löser barndomstrauman. Detta kan enbart en professionell beteendevetare hjälpa med. En psykolog eller terapeut. 
    Varför ska han lösa det, om han inte mår dåligt av det? Du svarade ju mig att du inte vet om han lider av det.
Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?