• Det vackraste

Jag ger upp...

Är en slump. Ni har nog lite mindre sannolikhet/äl men likväl möjlighet! Ni har fått två geaviditeter det är bevis att ni är fwrtila. Mf är en slumo med så ni har haft otur.... Näta geav troligare att det går bra. Förstår dig. Varit i samma sits. Uran geav alls då på 2,5 år Vilken äl fick ni första geav? Vilken andra? Nästa lan bli på första. Lider med er men fortsätt snart funkar det! Ni kan annars kolla er på privstklinik. Du ksn få hormoner, ni kan göra insemination, ivf, spermidonation, äggdonation, embyodonation (utomlands) få immunbehandling, få barn mha surrogatmamma här eller utomlands eller adoptera. Det finns massa möjligheter.

• Det vackraste
    Fridahlicious skrev 2013-10-01 17:48:02 följande:
    Jag blev första gravid vid november förra året. och efter mitt missfall blev jag gravid i december, så på raken med andra ord. Finns en hel del saker att göra för att lyckas, men någon gång ska vi allt lyckas :D

Javisdt finns det det. Ni vet att ni kan bli gravid och då bör ni kunna få barn oxå. Jag ska själv bära barn (om det blir som vi hoppas) åt ett barnlöst par. Så ge inte upp om det är er dröm.
  • Det vackraste
    Fridahlicious skrev 2013-10-01 18:42:37 följande:
    Nej måste bara finna motivation och hoppas att det snart tar sig. Jaså, hur funkar det där? är du inte rädd att bli fast vid barnet du bär på?

Det är bara leva ett gott liv ha roligt och lite sex när lusten faller på så växer det snart (allt är relativt) en kotte. Hur det funkar är lite invecklat så tar det en annan gång. Nej jag vet att det inte är mitt barn och jag vill under inga omständigheter ha fler barn! Däremot vet jag mycket väl att de här två fina människorna innerligt önskar sig en liten och att de behöver det barnet
Svar på tråden Jag ger upp...