hur firade du din 30-års dag?
Hur firade du din 30-års dag? kommentera gärna.
Hur firade du din 30-års dag? kommentera gärna.
Jag fyller i april och kommer fira på lite olika sätt.
Med min familj firar jag själva födelsedagen. Går väl ut och äter och hoppas på en resa i present från min man, bara han och jag en weekend.
Med min mamma och min syster åker jag till New York i en vecka, en present från dem.
Med min kompis ska jag ha en stor fest för alla våra vänner.
Blir nog rätt trevligt!
Annat.
Fick en överraskningsfest av familj, släkt och vänner.
Hade inte en aning om vad de planerade. Det var en jättetrevlig trädgårdfest med levande musik, grill och härligt väder.
Jag var gravid och grät hela tiden haha.
Jag firade med familjen på själva födelsedagen o hade fest för mina vänner helgen efter.
Nu räknar jag ner till min 40-årsdag i februari o då ska jag ha Öppet hus på helgen (fyller mitt i veckan).
med min familj, släkt och vänner. hyrde en festlokal och band och bjöd på mat.
Åkte till England i åtta dagar.
Bjöd sedan släkt och vänner på fika några månader senare.
Inget speciellt. Egentligen skulle pappa bjuda mig och sambon till Paris, men eftersom jag var gravid, en vecka till bf, så fick vi skjuta på resan ett år.
Med familj och släkt. Mina vänner kom också och hämtade mig en kväll för att bjuda på restaurang. Jag var höggravid, så allt gick väldigt lugnt till.
Jag minns verkligen inte... Inte en susning. Det är snart 12 år sedan... Hm. Fyra dagar före julafton. Vi kan ha gått ut och ätit, fästmannen och jag. Men nä. Jag minns inte.
Med min familj (sambo, föräldrar, syskon) och de absolut närmaste vännerna på en krog/restaurang :), precis lagom!
Jag fyllde 30 år i våras och firade med min familj (sambo, syskon, styvsyskon, syskons respektive och barn, mamma, mammas sambo och hans systrar).
Jag bjöd hem de till oss och bjöd på smörgåstårta och flera hemgjorda tårtor och så spelade vi spel.
Min sambo överraskade mig ordentligt, blev så rörd för den present han gav mig så jag nästan började gråta. Fick ett kassaskrin och i skrinet låg pengar till en hund. Han visste hur mycket jag saknade att ha hund sen vår förra hund dog för 1½ år sen men hade ingen aning om att han skulle överraska mig så på min 30 årsdag.