• Anonym (ka-ching)

Vunnit på Triss

Döm om min förvåning när jag idag på pendeln hem skrapade fram 3 TV-rutor på min trisslott!

Jag har gjort som en ska - ringt in till Svenska Spel och pratat med dem och ska bli uppringd av nån från dem imorgon där de ska berätta mer om vad som kommer att hända nu fram igenom.

Men jag KAN inte bärga mig! Jag vill veta NU!

Finns det någon här som har en aning om vad som väntar mig? Solig

• Svar på tråden Vunnit på Triss
  • riboflavin

Skrapa i TV, garanterad vinst 50 000 kr.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Fd vinnare :))

Grattis till vinsten :)
    Nu vet jag inte vart du bor men när vi skrapade fram tre tv apparater för ca 19 år sen så fick vi välja på vilken transport vi ville ha och ta oss till Stockholm. Vi valde då flyg. När vi landat på Arlanda står en man med skylt med vårt namn på och så blev vi skjutsade i limousin till hotellet.
    Fick en övernattning där och på morgonen blev vi hämtade av taxi och körda till tv huset. 
    Där fick vi vänta och hon som skulle skrapa i tv blev sminkad innan sändningen. Efter det blev det skrap.
    När det var klart i tv huset blev vi körda till banken och sen vidare till flygplatsen för att resa hem igen.
    Nu är det här som sagt ca 19 år sen så mycket kan ju ha ändrats sen dess.
    Lycka till och hoppas på storvinst :) 

• Anonym (klöver)
    Anonym (Fd vinnare :)) skrev 2013-10-02 21:32:08 följande:
    Grattis till vinsten :)
    Nu vet jag inte vart du bor men när vi skrapade fram tre tv apparater för ca 19 år sen så fick vi välja på vilken transport vi ville ha och ta oss till Stockholm. Vi valde då flyg. När vi landat på Arlanda står en man med skylt med vårt namn på och så blev vi skjutsade i limousin till hotellet.
    Fick en övernattning där och på morgonen blev vi hämtade av taxi och körda till tv huset. 
    Där fick vi vänta och hon som skulle skrapa i tv blev sminkad innan sändningen. Efter det blev det skrap.
    När det var klart i tv huset blev vi körda till banken och sen vidare till flygplatsen för att resa hem igen.
    Nu är det här som sagt ca 19 år sen så mycket kan ju ha ändrats sen dess.
    Lycka till och hoppas på storvinst :) 
    Nej, det är inte så mycket som ändras. Nu fick vi klöverskrap, men jag tror nog att det fungerar ganska lika för TV-apparater.

Först ringde vi och fick skicka en kopia av lotten till Svenska Spel. Efter det fick vi en tid då vi skulle komma till Stockholm på middag och ett informationsmöte. Vid det mötet fick vi också veta vilken helg vi skulle komma och skrapa.

Vi valde att åka tåg till Stockholm och på stationen stod chauffören med skylten med vårt namn. Vi blev körda med limousin till hotellet där vi blev bjudna på en god trerätters middag på kvällen. På rummet stod en stor fin korg med frukt, dricka och godis och vi hade det jättebra. Nästa morgon blev vi hämtade med limousinen och körda till TV-huset där frukost, smink och mingel med de andra gästerna i programmet väntade. Sen skulle man testskrapa så att man kände hur svårt det är (man får ta i jättemycket) innan det var dags för första skrapet. Vi väntade kvar nere i studion och tittade på medan vi väntade på nästa skrap. När allt var klart var det som om hela världen visste vad som hade hänt. Utanför TV-huset stod pressen och ville fotografera och intervjua. Killen från svenska spel ville ha en bild och vi ville bara därifrån. Vi åkte till hotellet och hämtade våra grejer och  åkte och åt lite gott. Sen tog vi tåget hem och efter ett par månader la sig uppståndelsen och tiggarbreven slutade komma.
  • Forumdeltagaren

Grattis till vinsten!

Hoppas ni vinner mycket och att det blir roligt.
    Spännande att komma med i TV?....... Jag skulle varit jättenervösFlört

• Alexi

Måste man vara med i tv? Jag har alltid varit väldigt anti tv och media så jag skulle tycka det var väldigt jobbigt om jag skulle råka vinna?

• Anonym (klöver)
    Alexi skrev 2013-10-02 21:52:52 följande:
    Måste man vara med i tv? Jag har alltid varit väldigt anti tv och media så jag skulle tycka det var väldigt jobbigt om jag skulle råka vinna?
    Nej, det måste man inte, men då får man det lägsta vinstbeloppet.
  • FruC

Så kul! Grattis! :)

Själv vinner jag aldrig något värt på spel. Och sen triss höjde priset har jag aldrig ens vunnit småpengar, innan vann jag ganska ofta så det blev en ny lott. Då vare kul köpa. :)

Svar på tråden Vunnit på Triss