• Anonym (Besviken)

fittans öppettider

Jag är så trött på er tjejer som verkar ha öppettider för fittan. Men man får heller inte veta när öppettiderna är. Ni serverar aldrig er fitta till oss män när ni är i ett förhållande med oss. Okej nu överdriver jag lite, men ni serverar inte så ofta som man vill kanske. Varför? Ni tycker ju det är sköt! Vad jag vill komma fram till är att när man är insett förhållande så tycker jag att det är viktigt med sex.

• Svar på tråden fittans öppettider
  • Anonym (tjej)

Det låter i din text som att du ser tjejen som en fitta och inte en person, kan ju vara det som är felet och som är avtändande för henne. Alla tjejer är inte heller likadana. Är detta din erfarenhet av alla tjejer du haft kanske du ska fundera på om det är något som dig som orsakar detta?

• cazh82

Du måste ha blandat ihop kvinnor och deras underliv med 7 eleven, ta och kamma dig!

• NyttNamn

Öppettider?? Servera fitta??

Tror du att det bara ska serveras så förstår jag att du blir utan Drömmer

Pour some sugar on me...
  • Isnogood
    NyttNamn skrev 2013-10-03 10:49:05 följande:
    Öppettider?? Servera fitta??

Tror du att det bara ska serveras så förstår jag att du blir utan Drömmer

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Han som bloggar
    Anonym (Besviken) skrev 2013-10-03 10:24:52 följande:
    Jag är så trött på er tjejer som verkar ha öppettider för fittan. Men man får heller inte veta när öppettiderna är. Ni serverar aldrig er fitta till oss män när ni är i ett förhållande med oss. Okej nu överdriver jag lite, men ni serverar inte så ofta som man vill kanske. Varför? Ni tycker ju det är sköt! Vad jag vill komma fram till är att när man är insett förhållande så tycker jag att det är viktigt med sex.

Du är ju dum i huvudet! MAN KAN INTE SKRIVA SÅ SOM DU GÖR! Det är fel helt enkelt!

I mitt förhållande får jag "mysa" precis när jag känner för det! Jag får det jag behöver! Så dra inte alla i samma rep!
  • Anonym (Villig)

Jag har öppet 24/7/365 Glad.

• Anonym
    Han som bloggar skrev 2013-10-03 11:16:04 följande:

Du är ju dum i huvudet! MAN KAN INTE SKRIVA SÅ SOM DU GÖR! Det är fel helt enkelt!

I mitt förhållande får jag "mysa" precis när jag känner för det! Jag får det jag behöver! Så dra inte alla i samma rep!
    Är du feministpartiets nya ledare eller?
Svar på tråden fittans öppettider