• Anonym (Besviken)

fittans öppettider

Jag är så trött på er tjejer som verkar ha öppettider för fittan. Men man får heller inte veta när öppettiderna är. Ni serverar aldrig er fitta till oss män när ni är i ett förhållande med oss. Okej nu överdriver jag lite, men ni serverar inte så ofta som man vill kanske. Varför? Ni tycker ju det är sköt! Vad jag vill komma fram till är att när man är insett förhållande så tycker jag att det är viktigt med sex.

• Svar på tråden fittans öppettider
  • Isnogood
    The past is now skrev 2013-10-03 19:05:30 följande:

Jag har varit här i många år jag med..men jag blir förbannad när kvinnans underliv ska fläkas upp som ett hål då  jävlar! Skrikandes

F´låt Skäms

Jo, förstår dig absolut.

Plumt o lagom omogen trådstart i sig, men ämnet i sig kan vara intressant att diskutera, därför ignorerar jag detaljerna       
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • keron
    Anonym (Besviken) skrev 2013-10-03 10:24:52 följande:
    Jag är så trött på er tjejer som verkar ha öppettider för fittan. Men man får heller inte veta när öppettiderna är. Ni serverar aldrig er fitta till oss män när ni är i ett förhållande med oss. Okej nu överdriver jag lite, men ni serverar inte så ofta som man vill kanske. Varför? Ni tycker ju det är sköt! Vad jag vill komma fram till är att när man är insett förhållande så tycker jag att det är viktigt med sex.
    Varför? För jag tycker inte att det är vidare skönt, så ser ingen mening med att sära var och varannan dag bara för nån annans skull. Jag gör det när jag känner för det, inte när min sambo tycker att jag ska det.

DU och alla andra får väl tycka att det är viktigt med sex i ett förhållande och jag kan förstå att alla tycker det. Jag begriper det dock inte.
  • snippgympa

SÅ du vill ha fitta till efterrätt?

• Anonym (korvkiosk?)

Och din korvkiosk har förstås öppet alla dagar i veckan, 24 timmar per dygn? Låt mig betvivla. Här sitter jag med en vidöppen fitta (har öppet hus) till och med, men inte får jag knulla när jag vill bara för det. Tänk på det, TS. ALLA kvinnor stänger inte igen sin butik. Det finns de (jag) som har det kämpigt åt andra hållet också!

• Anonym (Migrän)
    Lever så skrev 2013-10-03 12:12:15 följande:

Jag vill alltid (med undantag för migrän). Min man vet att han inte får ta på mig om han inte tänker knulla mig för då blir det gråt och tandagnisslan... Så kan det också vara...

never a failure always a lesson
    Sex hjälper mot migrän
  • Anonym (sexy)

Mitt underliv är öppet när jag känner för det, det är sällan man tackar nej om det erbjuds sex hemma. Man kan ju inte bara kräva att få ligga, man får ju bjuda till själv också. Kramas lite, kyssas lite, tänd henne, för får du inte ligga så är det din förmåga att förföra som brister, fittans öppettider är det nog inget fel på.

• HelloWorld
    Anonym (tjej) skrev 2013-10-03 10:31:14 följande:
    Det låter i din text som att du ser tjejen som en fitta och inte en person, kan ju vara det som är felet och som är avtändande för henne. Alla tjejer är inte heller likadana. Är detta din erfarenhet av alla tjejer du haft kanske du ska fundera på om det är något som dig som orsakar detta?
  • villbusa
    Anonym (sexy) skrev 2013-10-03 19:26:02 följande:
    Mitt underliv är öppet när jag känner för det, det är sällan man tackar nej om det erbjuds sex hemma. Man kan ju inte bara kräva att få ligga, man får ju bjuda till själv också. Kramas lite, kyssas lite, tänd henne, för får du inte ligga så är det din förmåga att förföra som brister, fittans öppettider är det nog inget fel på.

tror du har en poäng där.......Solig
  • MrsPenn

Men herregud - var det verkligen så svårt att leta upp fitta.se och läsa Öppettider: vardagar 10 - 19 Lördagar 11 - 15 Söndagar stängt.

Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Pluppisarna

Gör som jag då och byt partner så fort de blir tråkiga och bekväma och börjar klia sig offentligt rapa prutta och sluta sexa... Och skaffa INTE barn för efter barn så försvinner många tjejers sex lust men det kanske du också skulle göra om en tennisboll skulle ut genom din penis den sprack på väg ut och vart tvungen att sy den och sen började bli slapp och konstig lite mindre och att du började tappa känseln i den blödde ur den i 1 månad och på slutet brunt stinkande blod. 

äntligen 6 barns mamma <3
Svar på tråden fittans öppettider