• Aniiee

Problem att vara smart, någon som känner igen sig?

Jag har anklagats för att vara smart. De som säger det har väl rätt. Jag känner inte riktigt igen mig i TS då jag har väldigt roligt med folk som inte har lika hög IQ som jag. Tur är väl det, annars vore jag väldigt ensam.

Det handlar inte om IQ. Det handlar om intressen, sympati, empati och fler intressen. Jag pratar inte om samma saker på samma nivå med mina brorsbarn som med professorn i lingvistisk antropologi. Brorsbarnen är ungefär lika intresserade av mellan-språklig kommunikation som professorn är av senaste trailern tillKingdom Hearts 3.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Aniiee
    damtoan skrev 2013-10-04 02:08:31 följande:
    Gaaaawwwd! Moahahaha! Så fick du det sagt också så folk kommer undermedvetet förknippa dig med den där smarta numera, hi hi...ni är ju bara för roliga här! Har ni så taskiga själförtroenden? Huh? HUH? Alltså, tror du ärligt att en smart person, ts inkluderad, verkligen skulle sitta här och skryta om det på familjeliv av alla ställen? En riktig smart person sitter väl inte här alls, de dumförklarades kackelhåla? Hihihi...ska vi verkligen gå på det här? Hur dum tror du man måste vara för att tro på nåt sånt här? Riktigt intelligenta med en 160+ iq håller väl endast till på mensas websida och gnider geniknölarna med varandra, inte reggar sig här och skryter? Det är ju inte värst...intelligent? Det är ju mer utvecklingsstört! Skärp er. Ni får ju FL att verka ännu mer dumknullat än det är!
    Huh? Vad har ditt inlägg med mig att göra? Eller valde du bara random inlägg att citera? Eller har du fördommar?
  • Aniiee
    Anonym (Känner igen?) skrev 2013-10-27 12:08:21 följande:
    Skulle jag säkert göra, känner dock att jag inte behöver slänga de pengarna på det. Har IQ runt 123-127 , det är inte super mycket. Dolph Lundgren har runt 160, det är bra. Han har ju dessutom ingenjör i Kemiteknik, grym skådespelare, snygg kropp, och ett fint yttre, ha ha, så vissa får allt:)
    Sorry, TS, men med 123-127 i IQtest kommer du inte in i Mensa ens om du betalar. Du är säkert smart (dvs, en sån där som svensson tycker, tervligt, en klipsk person), vilket är jättebra. Grattis till det. 

Nyfiken fråga, som du säkert har svarat på förut itråden, men den är så lång: Vad har du gjort med din intelligens? Utbildat dig till något särkskilt eller så? Jag såg att du läst på UNI, men inte vad du läst...
Svar på tråden Problem att vara smart, någon som känner igen sig?