Fick hinnsvepning idag utav BM, hon fick in två fingrar och kände en buktande hinnblåsa vad nu det betyder? Har blött lite efteråt och känt mig lite öm annars är allt som vanligt, såklart! Vet inte hur länge den har effekt, glömde fråga henne. Fick iallafall en tid på Onsdag och då blir det igångsättning så jag ställer mig in på den dagen. Hoppas ryggvärken leder till något! Jag håller med, detta är olidligt! Är så fruktansvärt trött på detta nu! Vilken tur att detta är sista barnet för hade det varit första hade det bara blivit ett barn i denna familj :) Min sambo var hemma från sitt jobb i Tis natt för jag hade så mycket förvärkar att jag nästan var säker på att det var på G men på natten dog det ut och nu jobbar han igen i helgen känns ju jättelöjligt att han stannade hemma i veckan... Får lite ångest över att vara själv med barnen hela helgen, han är brandman så dom jobbar dygn på helgerna, känns som jag knappt orkar ta hand om mig själv just nu. Usch vad gnällig jag är, snart är dom här :)