Inlägg från: Nettan79an |Visa alla inlägg
  • Nettan79an

BF i juni 2014- Vallentuna/Täby

Hej Jag bor också i Vallentuna, väntar barn i slutet av mars 2014. Har tvillingar som är födda mars 2011 och en stor pojke på 15 år. Kul att läsa lite om er:)

• Nettan79an

Hej Jag mår bra, förutom jäkligt ont i ryggen. Hade tvillingar förra graviditeten, så denna är dock lättare. Har gått upp lite för mycket i vikt, men det går man ju av sig sen förhoppningsvis.

• Nettan79an
    Rebecca 551 skrev 2013-11-07 17:25:03 följande:
    Intressant med tvillingar. Min BM sa att jag kanske bär på tvillingar då jag mår så mycket sämre i denna graviditet. Mår väldigt illa och är supertrött. Dessutom har min mage växt jättemycket. Såhär som jag ser ut nu såg jag ut i v.17-18 förra graviditeten. Men jag hoppas inte att det är tvillingar och hoppas bara att hon ville skrämma mig lite.

Har du enäggs- eller tvåäggstvillingar? 

Hej!

Jag har 2 äggstvillingar, som är väldigt lika varandra:) Läste att du får en tjej..grattis:) skönt för dig att det inte va två;)

Längtar till bf nu, är sjukskriven hela dec ut för ryggen. Lite segt är det att gå hemma
  • Nettan79an
    Rebecca 551 skrev 2013-11-28 08:58:12 följande:
    Jag vet inte vad det är för kön på bebisen. Jag har bara gjort lite hemmatester som tyder på det (som absolut inte är vetenskapliga).

Ok:) visste inte att det fanns såna tester. Vi ska iaf få en liten pojke igen:)
  • Nettan79an
    Rebecca 551 skrev 2013-12-02 17:22:47 följande:
    Grattis! Vilken vecka är du i? Hur vet ni att ni ska få en pojke? Är inte det tidigt att få reda på redan nu?

Tack:) Jag är i vecka 26 nu...
  • Nettan79an

Skulle va kul att träffa er i tråden! Jag har skit tråkigt hemma när man är sjukskriven, vart i Vallentuna bor ni? Jag bor på zetterlunds väg..

• Nettan79an
    Snutt77 skrev 2013-12-04 17:24:51 följande:
    Jag bor vid lindö gk. Tyvärr mår jag så dåligt att jag inte går ut ens.

Usch va jobbigt för dig, hoppas det vänder snart
  • Nettan79an
    Elliz01 skrev 2014-01-23 21:00:08 följande:
    Vi använde en "släktvagga" förra gången. Tror det blir det igen till en början, så nya bebisen oxå får sitt namn på den ! Praktiskt med vagga tyckte jag då jag lätt kunde pyssla om babyn på natten utan att behöva gå upp. Jag håller på och spanar på syskonvagn. Tror det får bli från Blocket då jag tror att den inte kommer att behövas så jätteofta. Vårt dagis ligger väldigt nära och till vardags klarar vi oss bra här i området. Men man vill ju ha friheten att kunna åka vart som med båda! Använder er Edvin vagn? Svårt veta hur det blir framöver! Redan nu vill han plötsligt ur vagnen för att gå själv. Bara tanken på en baby i vagn och en treåring som springer ifrån en i tex Täby C - eller stan- gör att dubbelvagn är ett måste! Dock står det på de flesta att de är upp till tre år bara... Någon som är insatt?

Hej Vi har ingen vagn till våra killar som blir 3 i mars..funkar jätte bra o dem går ganska långt utan gnäll..fast det är klart när man får en till bebba i mars o ska dra en enkel vagn, kanske det blir tufft att inte kunna hålla båda i händerna när man är inne i centrum:)
Svar på tråden BF i juni 2014- Vallentuna/Täby