En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
Hej! Hoppar på här (trots att jag bor lite utanför Gbg). Plussade för 1 1/2 vecka sedan. Detta blir barn nr 2, och min dotter kommer precis att ha fyllt 4 år om bebisen föds som förväntat i början av juni -14. Jag är över 35 år o kommer definitivt att göra KUB-test! Det gjorde jag även när jag väntade min dotter, trots att jag då var yngre än 35 år. Har funderat på fvp oxå men vet inte riktigt vad som egentligen kan upptäckas vid ett sånt prov, har inte kollat upp det. Någon som vet såhär på rak arm? Apropå det här med magens tillväxt; jag har oxå "fått för mig" att magen blir stor fortare vid barn nr 2 jämfört med 1:an, det verkar logiskt eftersom huden redan är uttänjd Jag har inga illusioner om att kunna hålla mitt tillstånd hemligt till v 17 som jag kunde förra gången... Har oxå hört att barn nr 2 brukar ha några hekton högre födelsevikt än 1:an, precis som någon här inne skrev om. Nåja bara det inte blir alltför mycket... Än så länge mår jag prima; dock lite tröttare än vanligt och har mer aptit oxå! Håller tummarna att min graviditet blir lika smidig som förra gången... Trevlig helg