• Marzy

    En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

    Hej

    Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 
     


    mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • skallfll

    Hej är 24år och plussade i fredags! Har bf den 8 juni :) mitt första barn så allt är väldigt nytt! Bor utanför Göteborg i jörlanda, Stenungsund kommun. Jag hänger gärna på:)

  • Marzy
    Marzy skrev 2013-10-06 20:11:47 följande:

    Å vad roligt! Grattis! Har du några barn sedan tidigare?


    Sorry såg att de va ditt första..

    Vad spännande! :)
  • Marzy
    Scilla Musse skrev 2013-10-06 20:31:58 följande:

    Plussade för en vecka sedan, BF 5 juni med första barnet. Jag är 35 och bor i Lindome.


    Å spännande!;)

    Har du fler barn?
  • Marzy
    Marzy skrev 2013-10-07 07:19:07 följande:
    Å spännande!;)

    Har du fler barn?
    Förlåt mig...

    Skriver med mobilen och ser inte meddelandet.. Såg nu de var första'

    Vad roligt !

    Jag var också 35 med mitt första barn! Har inte varit intresserad tidigare av att skaffa... Skönt man fått sett världen innan.

    Varför har du väntat om man får fråga?:)
  • Oa82

    Hej! Här är en till som plussat. BF 10 juni. Jag är 31 år och bor i centralt. Vi har en son som blir 2 i slutet av januari. 

  • Marzy
    Oa82 skrev 2013-10-07 08:55:44 följande:
    Hej! Här är en till som plussat. BF 10 juni. Jag är 31 år och bor i centralt. Vi har en son som blir 2 i slutet av januari. 
    vad kul! Min dotter blir 2 den 4 december :)
    Hur känner du nu i magen? jag minns inte när illamåendet började?  
    mamma mu<3
  • Marzy

    Någon som redan berättat? Jag är så dålig med hemligheter så jag sa till mina föräldrar och syskon igår.. Sen får man hoppas lillis stannar i magen.. 

    Vet ni när de är dax att kontakta mvc? 


    mamma mu<3
  • Scilla Musse

    Jag har inte träffat rätt pappa till mina barn förrän för ett par år sedan. Så det har inte varit aktuellt tidigare.

    Jag har i princip inga symptom utom att kaffe inte längre är lika gott.....

Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg