• joemal

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej! Hoppar in här om jag får Jag plussade idag på bim +2, bf 26 juni. Det är första barnet, men andra graviditeten (ma v12 i juli).

• joemal

Jag har nästan inga symptom, lite öm i brösten bara. Men jag är ju bara i vecka 5, så illamåendet borde ju komma inom någon vecka...

• joemal

Oa82: första besöket hos bm är mest information/tillfälle för frågor, tex om vad man bör äta, inte göra, hur man mår och om man har någon sjukdom och /eller äter någon medicin. Sen får man information om fosterdiagnostik också.

• joemal
    Marzy skrev 2013-10-23 12:40:24 följande:
    Jävla ryggskott säger jaaaaaaaaag!!! Ursäkta utbrottet men fan va ont jag har. De strålar fram med så blir orolig att de ska va nått med bebisen.. Gah!!

Uscha, hoppas det går över och att bebisen mår bra. Själv vaknade jag av molvärk i mage inatt och istället för att avfärda det som växtvärk, så låg jag sömnlös och oroade mig. Önskar att man kunde ha ett litet titthål in i magen så att man kunde kolla att allt faktiskt var bra så fort man börja oroa sig...
  • joemal
    Marzy skrev 2013-10-24 21:36:38 följande:
    Tycker de är lite svårt att hänga med här inne så startade en grupp på Facebook

Fikagruppen 2014

Gå med där !:) den är sekretess och kan bara läsas av medlemmar.

Håller helt med, Facebook är lättare, men lite väl offentligt ibland... Tur att det går att få sekretess om man bara fyller i några extra rutor Du har lyckats så bra att man inte kan hitta gruppen, vilket är bra när man väl är med! Något förslag på hur man kommer med?
  • joemal

Jag har försökt både på datorn och i appen, men hittar inte gruppen

• joemal
    Lowika skrev 2013-11-04 14:06:23 följande:
    Hmm ska på inskrivningssamtal imorgon. Men jag har ju redan varit där en gång, och tagit alla proverna... Vad sjutton ska vi göra imorgon liksom? "Prata" igen?...

Hur kommer det sig att du redan har tagit proverna om du inte haft ditt inskrivningssamtal? Trodde man hade inskrivning först och sedan kom tillbaka efter någon vecka för proverna.

Jag har inskrivning och tidigt ultraljud den 18/11, känns som en evighet tills dess
  • joemal

Lowika, jaha det förklarar det hela Skönt att de har koll på dig så tidigt denna gången.

• joemal
    Tesssss skrev 2013-11-06 16:26:07 följande:
    Ja e kvar här :)  men ja hittar inte gruppen på facebook, heter den bara fikagruppen? När ja söker på de så får ja upp en massa men inte den rätta tror ja :/

Å så heter den FikagruppenGBG, vinglas som symbol (ev en flaska också)
Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg