En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
Det är snart gjort...brukar göra det i vecka 8 typ...är snart i vecka 7 så! :)
Det är snart gjort...brukar göra det i vecka 8 typ...är snart i vecka 7 så! :)
och se lite så att ett hjärta slår mm
Hos bm...på Barnmoskegruppen...
Det gör man alltid där..för att datera hur långt gången man är!
Hallå här är en göteborgare på 22 år som gärna vill hänga på! Är i vecka 10 nu el a 9+5 och är beräknad den 1 juni
hur blir man inbjuden i Facebookgruppen?
Fikagruppen ska va synlig men inte dess innehåll.:)
Kanon:P fanns dok typ 5 olika grupper som hete de! Vilken synbol e de på gruppen? o hur många medlemmar? Så kör jag uteslutningsmetoden
Jag har två barn sen innan, 2 tjejer älsta är 3.5 år och den lilla är 9 månader snart. (!) :) ser fram emot att gå med i facebook gruppen lite senare!
Hej, jag skulle också vilja gå med i denna grupp om de e ok :)
Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än? Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)
Bor i Kålltor, är 28, o ja är nu i vecka 13 med första barnet så ska ha i maj någon gång antagligen men inte fått nåt bf datum än då ja inte varit på inskrivning än? Men vore kul att ha några att följas åt med under vintern o våren! :)
Jag hade inskrivning i vecka 7
Hej ni som vill kan gå med i fikagruppenGBG på fb. Där ska alla ha i juni
Mys :)