Inlägg från: Skånetös |Visa alla inlägg
  • Skånetös

Insemination hösten 2013

Någon som ska insemineras nu under hösten 2013? Vi har försökt bli gravida i 2,5 år och ingenting har hänt. Har inte hittats något fel på varken mig eller min sambo. Ska påbörja vår första insemination om ett par veckor. Hade varit roligt att följas åt.

• Svar på tråden Insemination hösten 2013
  • Skånetös

Ok. Hur länge har ni försökt? Är det första inseminationen? Vi ska börja spraya nästa vecka. Har du känt några biverkningar?

• Skånetös

Hur har det gått idag mc angel och anno81? Vi provade pergotime i fem månader men det funkade inte. Har egen ägglossning så trodde inte det skulle funka ändå. Fick otroliga vallningar.

• Skånetös

Då går vi till samma läkare anno81 :) han är himla duktig!! Lycka till idag!! Hur känner du dig mc angel? Ska börja med ägglossningstesten idag för att sedan börja med näs sprayet

• Skånetös

Jag spolade mina äggledare i början av september. Gjorde lite ont när läkaren blåste upp ballongen annars tyckte jag det gick bra. Välkommen hit Evy :) hur länge har ni försökt?

• Skånetös

Har ni några barn sedan innan Evy? Lycka till med spolningen imorgon!! Kommer gå bra!! Hur mår ni andra som har inseminerats? Några symtom? Vi har berättat för våra familjer plus de närmaste vännerna! Jag är själv adopterad så min mamma vet hur det är att ha svårt att få barn så det är skönt att ha någon att prata med som vet hur man känner sig

• Skånetös

Välkommen clin!! Visst är det jobbigt när man försöker och försöker och det tar sig aldrig och sen hittar dom inget fel! Känns som det hade varit bättre om dom hittat något fel så vet man och kan ta det utifrån vad felet är. Jasså, thomsen är populär ;) är det första inseminationen? Lycka till på måndag!!

• Skånetös

Det är vår första insemination. Har provat pergotime hela våren utan resultat. Då tar du båda sprutorna och sprayar nu? Vi bor också en bit utanför Kristianstad men jobbar båda två på sjukhuset så det är nära och bra :) har ni berättat för de närmaste? Jag ska snart börja med synerela. Har du känt några biverkningar?

• Skånetös

Hur gamla är ni? Vi är 27 år båda två. Jag har berättat för några av mina närmsta vänner och någon på jobbet. Ibland är det skönt att ha någon att prata med men ibland är det även jobbigt med alla frågor även om alla menar väl. Det är jobbigt när ens vänner blir gravida på första eller andra försöket. Det är orättvist när en annan kämpat i mer än två år. Just nu väntar vi på att ägglossningen ska passera så jag kan börja spraya. Ska till hans i början av november.

Svar på tråden Insemination hösten 2013