Inlägg från: Skånetös |Visa alla inlägg
  • Skånetös

Insemination hösten 2013

anno81 skrev 2014-06-10 20:09:20 följande:
    Hur går det för dig skånetös ?

Än så länge känner jag inget förutom riktigt ont i magen i helgen. Det riktigt högg till ett par gånger. Vet inte vad det var. Testdag ihelgen. Hur mår du? Fått tid till ul? Varit på inskrivningsamtal ännu?
  • Skånetös
    clin skrev 2014-06-10 20:46:26 följande:
    Första mötet på rmc idag. vi kör igång ivf direkt efter sommaren. Hoppas på mensen kommer så det tajmar bra. Fick dosen 112, e väldigt lättstimulerad. Det största med mötet var att man måste sticka sig själv med sprutorna. Det är min sambo som gjort detta innan, shit vad tårarna kom. E rätt spruträdd av mig. Men nu e de gjort. :) korta protokollet så vi kan kanske bli gravida i sep! Bara tanken gör en lycklig, försöker se väldigt positivt.

Hur snabbt fick ni tid för första mötet efter remissen var skickad? Lyckas vi inte denna gången skickar Emma remiss till ivf på rmc. Nu håller vi tummarna att det är detta som behövs för er!
  • Skånetös
    Linda8110 skrev 2014-06-10 23:17:59 följande:
    Det kanske var ägget som fastnade :D

Den tanken har slagit mig också men vågar inte tänka det ens ;)
  • Skånetös

Tack så mycket allihopa!!! Har inte riktigt förstått det ännu. Efter 3 års längtan som inneburet mycket tårar, hopp och förväntan som sedan förvandlats till besvikelse varenda gång mensen kom. I mitt fall är det polypen i livmodern som ställt till det för oss. Synd bara de inte upptäckte den tidigare! Men bättre sent än aldrig!! Just nu lever vi i en underbar liten bubbla som jag hoppas och tror att alla här inne kommer få uppleva!!

• Skånetös

Vilken vecka är du i nu anno? Nu är vi positiva och inte tar ut något i förskott!!!!! Förstår dock din oro!! Tänker på dig :)

• Skånetös

Var ska du göra ul? På csk? Lämnade meddelande till Emma i veckan så vi får väl se när vi får göra vårt ul. Sköterskan som jag pratade med sa att det kunde dröja in i augusti innan vi får en tid! :(

Svar på tråden Insemination hösten 2013