Insemination hösten 2013
I morse tog jag min allra första Pergotime tablett. Ska äta dag 5-9. Spännande att se om jag får några biverkningar.Har nämligen läst om lite olika symptom man kan få. Men får vi ett plus så är det så värt det!
I morse tog jag min allra första Pergotime tablett. Ska äta dag 5-9. Spännande att se om jag får några biverkningar.Har nämligen läst om lite olika symptom man kan få. Men får vi ett plus så är det så värt det!
Idag har jag en stor klump i magen.
En känsla som är jätte jobbig.
Igår hade i familjemiddag hemma men syster och hennes kille. Efter maten så slängde hon ur sig att hon är gravid i 7:e veckan. Och tro mig jag är så glad för hennes skull men samtidigt så blev jag ledsen och orolig på något sätt, en väldigt märklig känsla.
varför händer det inte oss som försökt så länge:(.. Deras graviditet var inte ens planerad utan råkade hända och dom har inte ens varit tillsammans i ett helt år!! Vet att det kanske inte spelar någon roll men.. ni kanske förstår mig. splittrad just nu.
Sen grät jag mig till söms med mannen tätt intill.
Tack tjejer! Ni är så fina. Jätte glad att jag äntligen har hittat en tråd där jag verkligen känner mig "hemma" :).