Insemination hösten 2013

Hej tjejer :) Imorgon ska ska jag på VUL för att se mina ägg. Ska bli otroligt spännande att se efter att man ätit pergotime. Om Äggen ser bra ut så blir det att inseminera och ta sprutan och sen åka in på tisdagen igen och inseminera omgång 2 :)
Tack för era lyckoönskningar!! Åh idag är det en bra dag! Det fick bra på VUL, hade två ägg på höger 27x21 mm och 14x13 sen på vänster hade jag ett ägg på 19x19 och en slemhinna på 10 mm. Nu väntar jag på att sambons spermier ska bli tvättad sen blir en insemination både idag och imorgon. Tog precis otrivelle sprutan i bilen, haha. Kram på er!
Linda8110: ja okej du går där. Jag går på Andrologmottagningen som ligger i närheten av Sophia hemmet. Men jag gör alla mina VUL och blodprov på Sophia hemmet.
Det kanske är positivt att du inte känner något. Jag har alltid haft "falska" symptom och sist jag blev gravid så kände jag ingenting. Märkligt det där..
Tyckte också det var lite märkligt att dom inte påpekade att jag hade 3 ägg. Trillingar kan bli jobbigt men tvillingar kan jag gärna ta :) man läser så mycket på andra forum där andra får sex förbud när dom har två ägg och jag hade ju tre! Konstigt.
Oj Linnea! 5 st!! Det var mycket! Också konstigt att det inte tar sig när det finns så många ägg som är redo att bli befruktade.
Lillasofie: ja nu hoppas jag att det tar sig! Min BM som utför inseminationen rekommenderar två inseminationer på en cykel :) jag lyder hennes råd och hoppa det stämmer :)