• anno81

Insemination hösten 2013

clin skrev 2013-12-08 16:26:12 följande:
    Har inte fattst hur ni svarar på inläggen, så ursprunget blir grå markerat? Kan man göra det via mobil med? Jag kännerinte så mycket. Stora bröstvårtor men de hade jag sist med. Mitt humör är sämre denna gång. :( stackars min sambo..... Du har testdag imorgon va? Hur känns de för dig?

Tänker testa på fredag för då har det gått 14 dagar. när ska du testa? beställde hem test igår så nu väntar jag bara på leveransen.
  • anno81
    saffran78 skrev 2013-12-09 17:48:06 följande:
    Testade minus i helgen. Bättre lycka 2014, hoppas vi.

Nytt år = nya möjligheter. hoppas det blir ett januari plus för dig.
  • anno81

Hej. Någon som vet om det finns en begränsning på hur många inseminationer man får göra via landstinget?

• anno81
    Evy skrev 2013-12-12 14:17:01 följande:
    Tack snälla!!

Hur går det för er alla? Glad

Grattis gratis Evy!!!!

Imorgon har jag testdag.
  • anno81

Evy skrev 2013-12-12 19:28:33 följande:
    Håller alla tummar och tår att du ska lyckas Anno81 !

Tack Evy o Clin, men tyvärr det blev negativt. Längtar till januari nu så vi kan börja om igen.
  • anno81

Evy: ska ha mens någon gång mellan idag o 2 veckor framåt. Har pco...

• anno81
    Skånetös skrev 2013-12-13 14:21:15 följande:
    Jag har inte varit inne här så mycket de sista två veckorna.

Har varit hos doktorn nästan varannan dag. Började först med en liten dos gonal f, sen hände det inte så mycket och då höjde vi till 50. Nu de sista gångerna har vi fått sänka till 37,5 igen för då började alla äggen växa.

Nu kom jag precis från min doktor Hans och nu är jag redo för insemination. Och så klart finns det ingen jour läkare ihelgen som kan göra inseminationen :(

Men jag ska ta ägglossningsprutan ikväll och så försöker vi själva ihelgen. Hans trodde chanserna var stora även om vi försöker själv iochmed jag är så ung och svarar väldigt bra på hormonerna.
    Så nu är jag lite gladare och mer hoppfull. Fick återbesök i mitten av januari för att antingen börja om eller lyssna på hjärtljuden. När han sa det ryste jag i hela kroppen. :) Hoppas hoppas :)

Va roligt att det är på gång. Hur stora var dina ägg nu? Hoppas det tar sig.
  • anno81

Linnea83: vore roligt om det tog sig nu under smekmånaden. Ska hålla tummarna för dig.

Igår kom mensen, bara några dagar sen denna gången så det var skönt. Då kan vi nog köra igång meddetsamma när vi har varit hos doktor Hans.

Svar på tråden Insemination hösten 2013