• Anonym (pöjk80)

se sprut

Min flickvän vill alltid efter sex se sprutet och gillar när man backar nån decimeter efter oralsex å sen drar av satsen mot hennes ansikte. Är det många tjejer som gillar detta? hon är min första som gör det med inlevelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 13:27
    kul

• Svar på tråden se sprut
  • Anonym (tjej)

Jag gillar att se mannen runka och spruta mellan tuttarna!

• Anonym (pöjk80)
    Anonym (tjej) skrev 2013-10-08 21:51:31 följande:
    Jag gillar att se mannen runka och spruta mellan tuttarna!

Precis så säger min tjej åxå att hon vill se när killen runkar å se sprutet.det är tydligen mer viktigt än vart det landar.
  • NicKnejm

Ja det vore trevligt höra om de som gillar sprut. Min tjej är ju inte normal har jag förstått enligt FM-riktlinjerna. Hon älskar få massor av sprut precis överallt. The more the merrier.

• Anonym (pöjk80)
    NicKnejm skrev 2013-10-08 23:25:44 följande:
    Ja det vore trevligt höra om de som gillar sprut. Min tjej är ju inte normal har jag förstått enligt FM-riktlinjerna. Hon älskar få massor av sprut precis överallt. The more the merrier.

ja det är riktigt sexigt när man ser tjejen njuta av detta. Det är ju det goaste som finns när dom nästan ber om det.. Då ställer man gärna upp å slickar åt dom åxå.Fint sätt att mötas på.
  • Khaleesi

Jag föredrar att svälja, dels för att jag kan suga killen genom orgasmen och förstärka den. Min sambo älskar det! Varför runka för att spruta någons ansikte, då kan man lika gärna runka ensam med en porrtidning.

• Anonym (Älskar)

Jag älskar att se min man spruta, det är bland det bästa som finns. Har alltid älskat att se killar spruta, innan jag träffade min man kollade jag mycket på porr (vi är överrens om att inte kolla på porr i vårt förhållande så det är slut med det nu) och då bara på porr med ihopklippta scener med killar som sprutar MUMS :D

• lejon 789
    Khaleesi skrev 2013-10-09 00:40:21 följande:
    Jag föredrar att svälja, dels för att jag kan suga killen genom orgasmen och förstärka den. Min sambo älskar det! Varför runka för att spruta någons ansikte, då kan man lika gärna runka ensam med en porrtidning.
    Du är en drömkvinna!
    Det är väldigt skönt att bli sugen genom hela orgasmen och jag har inget behov alls av att spruta henne i ansiktet. Om hon inte vill det förstås. Men att komma i munnen är så skönt att jag nästan är beredd att göra vad som helst för det :) 
  • Anonym (Älskar)
    Khaleesi skrev 2013-10-09 00:40:21 följande:

Det är nog ingen som sitter framför sin kille medans han runkar och väntar på att få satsen i ansiktet, man suger ju eller knullar först och sen ser honom spruta. Min man vill nästan alltid spruta i fittan när vi knullar men suger jag så tar jag det i munnen lika ofta som i ansiktet eller på tuttarna. Min man älskar också när jag tar det i munnen men ts fråga var ju inte vad våra män gillar utan om vi tjejer gillar att se våra män spruta.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Älskar) skrev 2013-10-09 00:41:04 följande:
    Jag älskar att se min man spruta, det är bland det bästa som finns. Har alltid älskat att se killar spruta, innan jag träffade min man kollade jag mycket på porr (vi är överrens om att inte kolla på porr i vårt förhållande så det är slut med det nu) och då bara på porr med ihopklippta scener med killar som sprutar MUMS :D
    Jag blir kåt och lycklig att läsa om kvinnor som gillar att se män spruta. Det är ett känt faktum att många män blir väldigt kåta av se män spruta på poorfilm, det spelar ingen roll om män är hetro, bi eller homo. Därför skriv det ofta kontrakt tror jag där man kräver att få utlösningen filmad annars får den manliga skådespelaren inga pengar.
    Lite jobbigt tror jag för de manliga skådespelaren efteråt tror jag.

Jag har många gånger funderat på hur stor procent av kvinnor och män som blir kåta av att se  s k cumshots.

Jag tror andelen män är mycket högre kanske 70-80% män och 30-40% kvinnor som blir kåta av att se sperma.
Svar på tråden se sprut