• Anonym (pöjk80)

se sprut

Min flickvän vill alltid efter sex se sprutet och gillar när man backar nån decimeter efter oralsex å sen drar av satsen mot hennes ansikte. Är det många tjejer som gillar detta? hon är min första som gör det med inlevelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 13:27
    kul

• Svar på tråden se sprut
  • Anonym (Man 74)
    Anonym (pöjk80) skrev 2013-10-09 00:16:37 följande:

ja det är riktigt sexigt när man ser tjejen njuta av detta. Det är ju det goaste som finns när dom nästan ber om det.. Då ställer man gärna upp å slickar åt dom åxå.Fint sätt att mötas på.
    Fel där lillkillen.
    Man slickar upp dom så dom ej vet vad dom heter, sen får man göra VAD man vill med dom.
    Inte tvärt om!!!!!!
  • Anonym (bra inställning)
    Anonym (Man 74) skrev 2013-11-27 18:49:02 följande:
    Fel där lillkillen.
    Man slickar upp dom så dom ej vet vad dom heter, sen får man göra VAD man vill med dom.
    Inte tvärt om!!!!!!
  • villbusa
    Anonym (Man 74) skrev 2013-11-27 18:49:02 följande:
    Fel där lillkillen.
    Inte tvärt om!!!!!!

Jappp precis så är det man gör.......Tungan ute
  • Lever så

Jag älskar att se min man komma, men bäst gillar jag när han kommer i mig.. I fittan, röven eller munnen spelar mindre roll, så de gånger han sprutar på mig ist känner jag mig alltid lite blåst på konfekten efter fast jag älskar att seSolig

never a failure always a lesson
  • Sugen01

Ligger med hård kuk nu och smeker mig,någon vill se mig

• Anonym (Mia)
    Sugen01 skrev 2013-12-03 15:14:01 följande:
    Ligger med hård kuk nu och smeker mig,någon vill se mig

Snälla du, skärp dig! Vad är du, 17? Vad är de för trams att skriva så.
  • Noname00

Det bästa är dubbell eller trippelsats, det är en enormt tryck sen kommer en spasm och det verklige flyger ut sen igen, igen och igen

Om man nu gillar sånt, aldrig fel med en proteinshot Cool

• Anonym (??)

Funkar verkligen det, finns det något beprövat sätt att få större sats förutom att avbryta och köra igen några gånger utan att komma?

• Noname00
    Anonym (??) skrev 2013-12-03 22:53:25 följande:
    Funkar verkligen det, finns det något beprövat sätt att få större sats förutom att avbryta och köra igen några gånger utan att komma?
    Zink har jag hört ökar produktionen.
    Men tror inte du kommer spruta lite mycket när du är 40 som är du var 20
  • kille80
    Noname00 skrev 2013-12-03 23:21:28 följande:
    Zink ägg pasta och spara en vecka sen en bakfylla. Då pumpar man megastor sats.
  • Anonym (tjej76)
    kille80 skrev 2013-12-04 00:18:46 följande:
    Zink ägg pasta och spara en vecka sen en bakfylla. Då pumpar man megastor sats.
    nog e det bra häftigt å se en kille stå runka å släppa kaskadvis med sperma. men kåt blir ja inte av det.tycker bara det är fräckt å se. numera blir det sällan man ser sånt live men minns så väl en kille för kanske 10 år sen ja hade sex med som sedan ställde sej faktiskt över en meter från mej kanske mer ändå. Killen börja iaf på runka på hårt sen fråga han tar du säd på kroppen ja sa okej sen en halv sekund senare börja kaskader välla ut. kanske 7-8 kaskader med varma strålar la han rakt i ansiktet på mej. ja tände ej på det men jag skratta minns jag. sen dess har ja ej sett liknande. killar med mkt sprut kan va coolt å uppleva..
  • villbusa
    Noname00 skrev 2013-12-03 23:21:28 följande:

Bra vätskebalans, alltså drick vatten......och sköt din hälsa i övrigt , så funkar allt så mycket bättre....Skrattande även efter 40
  • Anonym (Typ)

Vad för typ av sprut tycker tjejer om att se långa hårda? Har det ingen betydelse 

• Anonym (Stor)

Jag sprutar typ 10 ggr :)

Svar på tråden se sprut