Hur lång tid tog det för er att bli gravida (30-35 år)
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Fick min mens men nu väntar vi på nästa äl Har börjat med att försöka ha sex varannan dag kring äl. Tror att jag har på måndag eller tisdag. Blev en aning skengravid sist, fick alla möjliga symtom. Nu ska jag försöka att inte inbilla mig
Vlora: ja man är ju lite stressad eftersom jag är 33 men är samtidigt beredd på att det kan ta lite tid fast man vill bli gravid nu.
Lycka till er båda
samma här. fick med min mens precis så får försöka igen=)
Det är bara att fortsätta kämpa på, har beräknad mens på lördag och är öm i bröst och haft ont i magen så tror den kommer när som:/
Hur har det gått för er? Här är ingen bebis än men folk runt omkring blir gravida. Lite jobbigt, känns som det aldrig händer mig… men men är väl bara att försöka ta det lugnt och fortsätta försöka. Är ju 33 så får väl räkna med att det tar tid...
Följer
Känner likadant majsan men det kommer nog för oss oxåð???
För oss tog det 1 år och två månader till graviditet. Vi stod i väntekö till IVF(remiss skickad), när vi chockartat fick positivt graviditetstest! Är i vecka 8 nu och det är första graviditeten. Vi hoppas verkligen att allt ska gå bra.
Jag är 35,5 år.
Hej på er! Så himla skönt att höra att det är fler som försöker.. Jag har sex gravida bekantar och tre nyblivna mammor. Känns aningen frustrerande. Hade ett utomkveds i augusti då se tog bort min ena äggledare, jag försöker återhämta mig från det fortfarande.