Hur lång tid tog det för er att bli gravida (30-35 år)
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Den är bra och man vet precis vilka dagar som e bäst;) tror inte det påverkar nåtð??? hur länge har ni försökt?ð???
Ja precis, så har man lite koll Vi har inte försökt speciellt länge. Första försöket denna månad. Om man tänker att man aktivt planerar och försöker vid själva ägglossningen. Innan dess har vi visserligen haft oskyddat och tänkt mer "händer det så händer det". Om man räknar in det så det ungefär ett halvår :)
Vi planerade att vi skulle försöka mer aktivt nu i höst eftersom jag studerar också och jag ville komma in längre i min utbildning innan. Nu om det blir en bebis så hinner jag gå halva terminen eller mer beroende på när jag blir gravid :) Hur länge sa du att ni försökt?
Jag slutade med mina P piller i februari sen dess har vi försökt men vi har inte haft koll på ägglossning och sånt fören jag skaffade appen för 3 månader sen.. :)
Jag menar att jag hinner gå igenom halva utbildningen, så har jag andra halvan kvar
Spännande, hoppas det händer nåt både för dig och mig snart:)
Det är ju bra om du hinner detð???
Ja halva utbildningen kommer jag hinna om jag blir gravid nu, tar ju 9 månader innan bebisen kommer När har du bim?
Idag och har inte fått den än, har känningar men hoppas den håller sig borta ð??? började med tabletter idag oxå som sägs hjälpa att bli gravid om man äter, Efamolð???
första 1 månad
andra 3 månader
Tredje: 2 månader
och nu håller på och försöker med nummer fyra men har försökt i 7 månader :( fick mensen i dag=(..*suck*..
1 barnet var jag 19
2:a 20 år
3: 24 år och nu e jag 30 år....
Jessica 338: Hoppas att det tar sig snart.
Fler som inbillar sig att ni är gravida? Själv försöker jag hitta olika tecken hela tiden...lite jobbigt. Man hoppas ju innerligt hela tiden även om jag är medveten att det kan ta tid med tanke på min ålder,