Inlägg från: Aimee68 |Visa alla inlägg
  • Aimee68

Läraren bad min dotter byta kläder

Tajta jeans har väl de flesta tonårstjejer. Nu vet vi ju inte hur din dotter sett ut och hur andra uppfattar henne men... Att du tycker att hon ska kunna gå i muskort kjol utan att läraren bryr sig får mig att undra hur du tänker?!

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Aimee68
    Vinterankan skrev 2013-10-10 05:11:07 följande:
    Är verkligen förrvånad över de kommentarer som finns i tråden. Trodde det här skulle vara en tråd där alla var överens om att det som behöver göras är att bearbeta pojkarnas attityder, inte förändra tjejernas klädstil. Inte konstigt att unga tjejer får utstå så mycket skit när inte bara de jämnåriga dömer pga kläder utan även de vuxna gör det.

Fast vänta lite nu...har du läst alla TS inlägg?? Kanske inte så konstigt att pojkarna har intresse för dottern. Hon har trots allt rykte om att vara sexuellt aktiv, har redan legat med flera st och går i åttan?! Plussa ihop det med sprudlande hormoner så är det väl inte rätt att heller bara skylla på pojkarna? Allt är inte svart eller vitt.
  • Aimee68
    sofieann skrev 2013-10-10 09:25:35 följande:
    Absolut. Skyll inte på pojkarna för hon har ju trots allt RYKTE... På vilket sätt ligger ansvaret för pojkarnas "intresse" hos flickan? Hon går ju faktiskt inte naken.

Nä men har jag påstått att hon var naken?? Säger bara att grabbarna kan väl inte rå för att de gillar att kolla på en snygg tjej som gärna visar upp sin kropp. Rätt normalt eller? Hon vill givetvis bli uppmärksammad. Och med tanke på vad TS själv skriver om sin dotter att hon redan varit sexuellt aktiv med flera gör dem givetvis än mer nyfikna. Är väl inte deras fel så länge dem bara tittar??
Svar på tråden Läraren bad min dotter byta kläder