Inlägg från: Satisfaction |Visa alla inlägg
  • Satisfaction

Läraren bad min dotter byta kläder

stockholmare skrev 2013-10-09 13:56:06 följande:
    Kläderna är inte extrema! Däremot är hon mer utvecklad än de flesta andra i klassen. De går i en liten skola och de flesta killarna vet förmodligen ryktesvägen att hon är sexuellt aktiv vilket säkert spär på deras intresse. Nu handlade som sagt inte tråden om hennes kläder utan om det var ok för lärarna att diskutera hennes klädstil sinsemellan.
    Vad menar du med sexuellt aktiv? Har hon kille eller ligger hon runt?
    Vad har hennes tjejkompisar på sig om hon nu utmärker sig? 
  • Satisfaction
    Eloise skrev 2013-10-09 21:01:59 följande:
    Skall väl du skita i om hon är sexuellt aktiv, vad har det med saken att göra?
    Hade du använt uttrycket "ligga runt" om det nu var en pojke det handlade om? 
    Det var ts själv som tog upp att flickan var sexuellt aktiv, vilket jag undrar varför. Därav mina frågor, då jag tycker påståendet från ts var irrelevant.

Ja, jag hade nog sagt "ligga runt" om det gällde killar, eller möjligen knullat runt. 
  • Satisfaction

stockholmare skrev 2013-10-09 21:21:33 följande:
    Som jag skrev så ökar det killarnas intresse för henne för att de kanske tror att det finns en chans för dom att få ligga
    Hur vet du detta? Har din dotter sagt det eller är det som killarna har berättat?
  • Satisfaction
    stockholmare skrev 2013-10-09 21:31:37 följande:
    Hon berättar att hon oftamfår frågor om det, ja.
    Får hon frågorna för att hon har tajt linne eller för att hon har en pojkvän?
  • Satisfaction

Vad tycker du är värst, att lärarna pratar om hennes klädsel eller att killarna frågar om de får ligga med henne?

Svar på tråden Läraren bad min dotter byta kläder