Läraren bad min dotter byta kläder
Efter lite debatt med tonårsdottern har vi nu samsat om hennes nya look.
Efter lite debatt med tonårsdottern har vi nu samsat om hennes nya look.
Jag bryr mig egentligen inte om det här är en trolltråd eller inte, för det sim skrämmer mig är ju åsikter från dom som svarar på den...man blir ju mörkrädd. Tydligen tycker ni jag är en usel mamma också som låter min dotter klä sig som hon vill, istället för att dra på henne en sopsäck varje morgon så hon undviker mäns lustiga blick och kan bli älskat för insidan. För ingen kille klarar tydligen se annat än tuttar om man inte gömmer bort dom.
Vad för män har ni träffat egentligen? Och hur fan uppfostrar ni era söner?
Mm. Men du låter väl inte din dotter gå utanför dörren utan behå under den tajta toppen? Hur vet vi hur TS gör?
Men saken är, tjejer i tonåren vill visa upp sig, om dom har bra självkänsla. Dom har massor av hormoner i kroppen dom med. Men av någon anledning får dom inte, för tonårspojkars hormoner är så oerhört mycket viktigare? Är det inte bättre om man istället lägger lite fokus där, för jag kan lova att en hormonell utagerande tonårspojke är bra mycket mer störande än en tjej som vågar visa lite hud.
Tycker du verkar som en riktig bra mamma, stockholmare. :)
Sen kom kroppsnära bodys utan bh under, det lämnade inte mycket kvar till fantasin.
När i hela friden var detta modernt? Jag och mina tjejkompisar har då aldrig gått bh-lösa en dag efter att brösten börjat växa.