Läraren bad min dotter byta kläder
Well said!
men omg så fånigt. människan använder jjhu ordet uppenbarligen, trorts vad hon lärt sig. klart classy, eller???
Intressant att många verkligen anser att killar män är korkade. Otroligt att ingen tänker tvärtom, föräldrar, lärare, advokater, domstolar förutsätter och framhäver att killar är helt pantade och helt enkelt inte kan läras vad som är rätt eller fel. Är det verkligen så illa att halva jordens befolkning är lågbegåvade?
Hrm.................jag är själv lärar på en f-9 skola.
Jag vet att lärarna sa till henne för hennes egen skull!
SÅ många elever jag skulle vilja säga det till. Dessa små trasiga tjejer som lever på at se sexiga (tror de) ut.....................i för små kläder och med urrungningar så man vet inte vart man sak titta - och jag är kvinna. Det är så pinsamt. Dessutom ser man på killarna att de som är imitten av sin pubertet dras till detta spännande.
Jag skulle vilja skrika till dem faktiskt - klä på dig, lär dig ditt värde, bli poppis för att du är smart och vacker istället.
Ni som skriver att det är vanlig klädsel, det är det...........................men linneneas urringningar kan diskuteras.........................
Nu verkar u den här mamman ha e väldigt frigjord syn på det mesta, orre, sex mm så flickan har ju också det.
Tyvärr.
Allt prat i lärarrm är för elevernas bästa, vi vill dem väl, men tyvärr tolkar föräldranra ofta det annorlunda. De här lärarna vill hjälpa din dotter ur slamp-stämpeln!
nordan1:
Vad är det för signaler du pratar om?
det är ingen människa som skulle klaga på at miley ser horig ut där heller.