Vägglöss, vilket skit...
Okej, jag fick två bett som klia som fan tänkte spindelbett. En vecka senare fick jag se en lite minilus krypa på väggen. Bor i hus! Ringde vårt försäkringsbolag som koppla oss till nomor. De sa åt oss att tömma alla textilier, frysa in, tvätta i 60 eller värmebehandla i bastun. Sen ställa ut allt. De kom efter en vecka å sprutade gift i tak å golvlister i hela huset. Utom badrum å kök för där är de aldrig sa dom. Vi har bara sett i vårt sovrum å sonens. De löss vi sett är löss som inte ätit nåt, de är grönaktiga eller genomskinliga å pyttesmå. Nomor värmebehandlade soffan, bäddsoffan våran säng å sonens madrass dock rymdes inte hela hans säng i värmetältet, våra sängbord. Nu lever.vi i sopsäckar på balkongen, 18 st. Hittar inget. Har kläder i frysen som man tar på sig på morgon. Om några dagar har det gått fem veckor sedan sanering å då ska gifter slutat verka. Idag dödade jag två små löss... Hatar der, blir ingen julpyntning i år:( deprimerande nå kosmiskt. Vi har självhöftande tejp på sängbenen, vilekt dom rekomendera på nomor, alltså inget eget påhitt. Allt vi gjort har dom rekommenderat å kan säga att vi följer deras rekommendationer till punk å pricka. Vid värmebehandling så rasa de ju ut massa löss som ätit av oss ur sängen. Men nu märker vi då inga bett så hoppaa verkligen inte att de är tillbaka i sängen. Men lutar nog mot en till sanering då de verkar finnas kvar... Det värsta vi varit med om könns det som. En 1.5 åring som leker överallt å måste få ha leksaker framme ju, mrn inga gossedjur:( ja behlvde bata få skriva av mig. Suger gör det iaf.