Teutonia: Mistral S vs Fun System
har tittat på en fun..
har tittat på en fun..
År det någon som har eller funderar på att köpa från tyskland??
vi har också mailat Pingpong-online utan att få något svar, det känns så där.. Har inte riktigt räknat ut vad vi skulle tjäna på att köpa den från tyskland, har bara hört att många har gjort klipp därifrån..
Filippinan; hur lång leveranstid hade dom på vagnen??
oj.. 10 veckor.. då börjar det nog bli dax att bestämma sig för färg osv..
var inne och kollade på en tysk sida där skulle fun stystem vagnen kosta 399 euro, utan lift och tror att den kostade runt 130 e... sen är det ju massa andra tillbehör. vet inte vad mistral S skulle kosta men det kan ju vara värt att kolla..
Är det någon som vet om man kan byta de stora hjulen på fun vagnen??
Nu har vi beställt en fun vagn..
Pricken; vi beställde från www.mypram.de.. det var ca 4 veckors leveranstid..
Lie76, vi betalade 538 Euro inkl. en mjuklift och en skötväska.. Jag tycket att det har varit jätte bra service när vi har kontaktat dom så vi är jätte nöjda
ja det är konstigt att det skiljer så mycket i pris.. Här i uppsala så tog barnenshus 6690:- tror jag det var inkl. lift men ej väska.. Dom är dom ända som tar in den vagnen här, babyland tar bara in mistralen.. Och den fick inte plats i våran bil så vi hade ett enkelt val..
Pricken; har inte teutonia mistral s handbroms också.. eller har jag blandat ihop det.. man har ju kollat på så många vagnar
Jag betalade med kort när vi beställde den...
är det någon som har fått sin vagn ännu.. jag längtar men det tar nog nästan 2 veckor till...
får min fun vagn i veckan...
ja det gick jätte bra med leveransen den kom precis på dagen 4 veckor efter att vi hade beställt dem.. fick ett mail när dom skickade den och en länk så att vi kunde följa den på resan Fick hämta den på påsten.. Är jätte nöjd!!! Nu vill jag bara köra den..
vet att det diskuterades extra tull avgifter i någon annan tråd och ville bara säga att vi betalde bara de 16% och inge mera..
ja vi köpte sittvagn med mjuklift och skötväska och det vart 463.79 EUR totalt..
vet inte alla skillnader men vi valde fun för att den är mindre..