Inlägg från: Moasmostermia |Visa alla inlägg
  • Moasmostermia

Utredning igång. flera som precis börjat?

Finns ju några trådar för detta.

Men jag och min sambo var igår på första mötet med en barnmorska på Kvinnokliniken för en start av utredning. Då jag har Pcos. Ska bli intressant att se vad de kommer att bli för behandling i vårat fall. Själv så hoppas jag att vi "bara" kommer behöva hjälp i tablett form men tankarna på allt de andra finns ju självklart där. Några flera som precis startat sin utredning som förhoppningsvis resulterar i en bebis!.

• Svar på tråden Utredning igång. flera som precis börjat?
  • Moasmostermia

Aha spännande. Håller tummar och tår. Ja än så länge väntar jag på att få träffa läkaren och undersökningen. Ska dit den sista okt. Så då får jag veta vad de blir för beh.

• Moasmostermia

Xaxxa. Ah tråkigt men skönt att den kom tidigt och som sagt inte sent. Aha okejs ja vi har landstinget i v-ås. Finns ju massa privata också.

Trina. Oj kan man köra trippel på den med.

Dumdummast. Hej hej. Är de träff med läkaren som gäller sedan?

• Moasmostermia

Xaxxa. Jo men så är de ju. När man vill ha den så skiter de sig. Och när man inte vill ha den så kommer den. Sååå typiskt.

• Moasmostermia

Xaxxa. Ja denna kropp kvinnan har förstår man sig inte på. Min kropp vet jag inte vad den gör. Den samarbetar inte med mig just nu.

• Moasmostermia

Dumdummast. Jag fick lämna blodprov vid första träffen med bm då jag har oregelbunden mens så är de svårt att veta min Äl. Vi har där den 8 okt ska dit den 31 okt. Så de gick ju snabbt så . Men känns som en evighet bara för att man går väntar.

• Moasmostermia
    dumdummast skrev 2013-10-19 09:12:38 följande:

Aah okej. Jag har också haft oerhört oregelbunden mens allt från en månad till nio månader. Men så blev den regelbunden för ett och ett halvt år sen. Men icket nu.
    Känns som att jag måste ringa om mensen inte behagar att komma snart. Det gick fort. Lång tid att få svar på spermie provet?
    Har ni försökt länge?

aha okejs. Har inte lämnat de provet än, de ska göras i veckan. vi har försökt i 1 är. ni då?.
    du kan inte få nå piller som startar en blödning?, eller måste de vara en spontan ?. 
Svar på tråden Utredning igång. flera som precis börjat?