Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

Ingen bula = liten snopp?

Hej!

Måste fråga er allvetande, eller er med män hemma som ni kan kika på =).

Jag har träffat en man som vill gå försiktigt fram, vilket självklart är positivt...
    Men när vi skulle sova så såg jag honom i mörkret i boxers. Och jag såg noll bula, snarare lite skrynkligt där fram.

Han är en stor man, ca 100 kg både muskulös och säkert en 10 kg för mycket.

Den stora frågan är, syns det alltid en bula där fram på män?

Jag har tyvärr (låter hemskt att säga tyvärr..men) råkat ut för en mikropenis en gång i tiden, och nu är jag så pass gammal att ska jag träffa en man så är intentionen för resten av livet. Och jag vill helt enkelt att hans mandom ska vara inom normallängd etc...        

Ska lägga till att det var tighta boxers med "ben". Så visst kan det vara så att det spänner över låren. Men det skulle också kunna förklara att han inte gör "några" sexuella närmanden.     

• Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?
  • Anonym (Fundersam)

Precis....
    Men om den inte är mer än ngn cm så borde den synas i slakt tillstånd...
    Här syntes noll, så då borde det vara så att han inte har i slakt tillstånd 8 cm eller vad som nu kan tänkas :).

Tänker på att alla lägger den olika, vissa nedåt, vissa uppåt, vissa åt sidan. Men den borde synts...?    

• Anonym (Fundersam)

Kul att du varit med om det! =).

Jag behöver ingen gigant... Det är inte det viktigaste, men man vill ju att det ska vara något liksom... 

• Anonym (Fundersam)

Ja just det!
    Bulan kan ju faktiskt vara för att den trycker fram penis...
    Men det fanns ju ingen bula här =(.  Alls...   

• Anonym (Fundersam)

Ja, jag måste ju ta steget vidare för att få reda på detta..

Men jag gillar verkligen den här mannen, och jag vill inte att han ska ha prestationsångest, och jag vill inte att han ska uppleva mig som fött ett par barn =), som stor...
    Men å andra sidan så har nog män med mindre penis sällan sex med ngn som är tight för dom...
    Så kanske han inte förväntar sig motstånd då om han nu har en väääääääääldigt liten Obestämd

Självklart är det i erigerat tillstånd man vill ha inom normalläget .     

• Anonym (Fundersam)

Ja! Roten sitter olika på olika män, det har jag också varit med om!
    Mitt ex hade liten, och hans rot satt längre ner, men jag kommer inte ihåg hur han såg ut i kallingarna .. =(.

Och sitter den längre uppå så blir det ju per automatik en bula...

Jag tänker dock lite också på att smala män kan inte dölja, men stora män då är det ju inte penis som sticker ut kanske... (förstå mina förhoppningar här... =))     

• Anonym (Fundersam)

Nej, jag vågar inte känna!

Jag vill INTE (eventuellt) införliva hans rädslor om att bli dumpad för att han har en liten...
    Jag vill inte göra så mot honom...

Han är närmare 40 och allt annat fungerar så otroligt fint! Och hånglet är passionerat, hans händer är underbara (på mina axlar) =)...

Jag vill att det ska fungera, men jag vill också att han inte har en mikropenis...       

• Anonym (Fundersam)

Man vill ju inte känna sig stor heller.. Jag har trots allt fött ett par barn =)...

• Anonym (Fundersam)

=) Jag vill nog ha lite motstånd faktiskt *S*.
    Mina knip fungerar okej =). Inte som innan barnen, men det är okej =)

Frågade en bögkompis faktiskt, han sa att om män har längre "skaft/rot" så syns det ingen bula...

Jag vet att storleken inte har den större betydelsen... Men en mikro fungerar inte sexuellt. En liten fungerar sexuellt =).     

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (.....) skrev 2013-10-10 09:35:09 följande:
    Ts gå inte på myten av stor bula stor kuk. Ser man på tex Backham så misstänker jag att det är utfyllnad gånger massor eller en stor pung. Snoppen i sig ger ingen direkt bula, åtminstonde inte på min karl. Men visst syns bulan mer de gånger han är kåt för då framträder penisen mer.

Ledsen men det ända du kan göra ar att vänta på att ni har sex och du en liten i slak tillstånd kn bli stoooor medans en stor inte behöver växa alls. Sen måste jag tillägga att stoleken har ingen betydelse för hur bra sexet är. Vet av erfarenhet då min man nu är mindre än exet men gud vad han kan.  

Bula blir det kanske egentligen bara om den är stor slak och/eller erigerad?
Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?