• Anonym (Fundersam)

Ingen bula = liten snopp?

Hej!

Måste fråga er allvetande, eller er med män hemma som ni kan kika på =).

Jag har träffat en man som vill gå försiktigt fram, vilket självklart är positivt...
    Men när vi skulle sova så såg jag honom i mörkret i boxers. Och jag såg noll bula, snarare lite skrynkligt där fram.

Han är en stor man, ca 100 kg både muskulös och säkert en 10 kg för mycket.

Den stora frågan är, syns det alltid en bula där fram på män?

Jag har tyvärr (låter hemskt att säga tyvärr..men) råkat ut för en mikropenis en gång i tiden, och nu är jag så pass gammal att ska jag träffa en man så är intentionen för resten av livet. Och jag vill helt enkelt att hans mandom ska vara inom normallängd etc...        

Ska lägga till att det var tighta boxers med "ben". Så visst kan det vara så att det spänner över låren. Men det skulle också kunna förklara att han inte gör "några" sexuella närmanden.     

• Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?
  • Anonym (Osäker)

En snopp kan ju vara bara någon cm i slakt tillstånd men växa till 18 cm i stånd, har jag varit med om :) svårt att säga vad "ingen bula" är, men menar du en väldigt liten bula så kan det ju vara så att den växer till normal storlek.

• Anonym (Fundersam)

Precis....
    Men om den inte är mer än ngn cm så borde den synas i slakt tillstånd...
    Här syntes noll, så då borde det vara så att han inte har i slakt tillstånd 8 cm eller vad som nu kan tänkas :).

Tänker på att alla lägger den olika, vissa nedåt, vissa uppåt, vissa åt sidan. Men den borde synts...?    

• Anonym (m)

hm...min nuvarande man har stor bula. Stl i erigerat tillstånd är helt ok men själva "bulan" verkar mer bestå av pungen har jag räknat ut, iaf på just honom Flört

mitt ex växte till nästan dubbla stl i erigerat tillstånd så jag antar du helt enkelt måste få se din karl "in action" för att vara säker på att han erbjuder det du söker

• Anonym (Fundersam)

Kul att du varit med om det! =).

Jag behöver ingen gigant... Det är inte det viktigaste, men man vill ju att det ska vara något liksom... 

• Anonym (medel)

En penis i slakt tillstånd kan ju variera beroende på situation, temperatur, avslappning osv. Och det är väl inte den slaka penisen du vill ska vara normalstor, det är väl den styva? Och även om du ser den slak i "fel" läge så säger det i stort sett inget om den erigerade storleken.

Ytterligare en aspekt är ju att penisens läge i klasongen påverkar bulan. Ligger den rakt ner blir det ju en mindre bula än om den är lite mindre och själva penisen därmed hamnar "framför" pungen. Så då blir du lurad till motsatsen...

Så det enda sättet att veta är att slita av kalsongerna och se till att den blir erigerad....

(Sen är det klart att män med väldigt stora penisar mer eller mindre alltid får bula, speciellt i tighta kalsonger, så du lär väl kanske inte ha en John Holmes hemma, men huruvida den är normal eller mikro kan du inte se genom ett par kalsonger. Tyvärr- det är omöjligt att fastställa med säkerhet

• Anonym (Fundersam)

Ja just det!
    Bulan kan ju faktiskt vara för att den trycker fram penis...
    Men det fanns ju ingen bula här =(.  Alls...   

• Anonym (m)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 09:24:38 följande:

Kul att du varit med om det! =).

Jag behöver ingen gigant... Det är inte det viktigaste, men man vill ju att det ska vara något liksom... 

ja det vill man ju Glad

kom att tänka på två andra män jag haft sex med. Den ena var kort, slank och liten hela han och ja, hans var så liten så det var svårt att känna den när den var inne. Jag brukar säga att det hänger inte på stl utan vad man gör med den men i detta fallet var den dels liten och dels var mannen ganska oerfaren så det blev liksom inte så mkt med det hela alls. Han hade ingen direkt synlig bula

En annan jag träffade tränade massor, var ganska så robust. Kort men musklig typ. Förväntade mig nog lite mer utrustning men hans var väldigt smal. Gjorde förvisso jobbet men mja... här var det lite mer skenet bedrar. 

så jag antar att egentligen kan man inte ha en aning Glad 
  • Anonym (Nollan)

Det behöver inte vara så att den är liten. Min man har modell större, men när man ser honom i bara boxers ser den inte speciellt stor ut. Jag har märkt att på en del killar sitter själva roten fast något högre upp vilket gör att det blir en större bula och tvärt om. Du kan väl "känna lite" om ni hånglar..? Sen får man ju faktiskt säga nej även om han är helnaken och redo.. kan ju kännas taskigt, men spelar storleken roll för framtiden så klart du har rätt att hitta nån annan..

• Anonym (Fundersam)

Ja, jag måste ju ta steget vidare för att få reda på detta..

Men jag gillar verkligen den här mannen, och jag vill inte att han ska ha prestationsångest, och jag vill inte att han ska uppleva mig som fött ett par barn =), som stor...
    Men å andra sidan så har nog män med mindre penis sällan sex med ngn som är tight för dom...
    Så kanske han inte förväntar sig motstånd då om han nu har en väääääääääldigt liten Obestämd

Självklart är det i erigerat tillstånd man vill ha inom normalläget .     

• Anonym (stackare)

Usch....jag tycker synd om både dig och honom. Jag själv tycker att det är riktigt snyggt med bula och jag hade blivit livrädd...men så tänker jag...Undrar hur killen känner nu då...han vill gå försiktigt fram....vet att man inte ska tycka synd om män på det viset kanske men det gör jag. Vågar du känna?

Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?