Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Ingen bula = liten snopp?

hm...min nuvarande man har stor bula. Stl i erigerat tillstånd är helt ok men själva "bulan" verkar mer bestå av pungen har jag räknat ut, iaf på just honom Flört

mitt ex växte till nästan dubbla stl i erigerat tillstånd så jag antar du helt enkelt måste få se din karl "in action" för att vara säker på att han erbjuder det du söker

• Anonym (m)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 09:24:38 följande:

Kul att du varit med om det! =).

Jag behöver ingen gigant... Det är inte det viktigaste, men man vill ju att det ska vara något liksom... 

ja det vill man ju Glad

kom att tänka på två andra män jag haft sex med. Den ena var kort, slank och liten hela han och ja, hans var så liten så det var svårt att känna den när den var inne. Jag brukar säga att det hänger inte på stl utan vad man gör med den men i detta fallet var den dels liten och dels var mannen ganska oerfaren så det blev liksom inte så mkt med det hela alls. Han hade ingen direkt synlig bula

En annan jag träffade tränade massor, var ganska så robust. Kort men musklig typ. Förväntade mig nog lite mer utrustning men hans var väldigt smal. Gjorde förvisso jobbet men mja... här var det lite mer skenet bedrar. 

så jag antar att egentligen kan man inte ha en aning Glad 
Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?