Inlägg från: marisabelle |Visa alla inlägg
  • marisabelle

v.15 i Kristianstad

Jag är gravid i v 26, får jag följas åt med er ändå? Bor utanför Kristianstad

• marisabelle

Jag är beräknad till 17/2, det är första barnet. Han har blivit till genom ivf. Jag har moderkakan i framvägg så det är inte så längesen jag började känna honom. Men det är helt klart mer på riktigt nu när man känner ofta. 

Jag är gbp-operarad så jag har mer besök och mer kontroller än vad man vanligtvis har. Det är lyx att få se honom så ofta Jag går på mvc på Capio och trivs verkligen!!

• marisabelle

Hur går det för er? Jag går in i v 34 på tisdag, mår bra men livmodertappen håller på att utplånas så det är vila som gäller. Idag tänker jag rymma från soffan för att äta ute

• marisabelle

För mig börjar det bli dags, har problem med smärta pga en tidigare operation så fungerar inte hinnsvepningen som gjordes idag så gör det på fredag kanske det eller så blir det igångsättning på måndag!

• marisabelle
    Idalainen skrev 2014-01-29 14:24:20 följande:
    Jodå. Här går det framåt. Fått stränga order från barnmorskan att jag inte får gå upp mer än de 10kg som redan lagts sig på min kropp, lite svårt att motionera nu bara ;)

Kommer nog jobba fram till tre veckor innan planerad förlossning om min kropp vill sig. Förbereder mig genom att jobba på förlossningen...
    Vad jobbar du som?
  • marisabelle

Tack!!
    Allt gick bra!! Han kom i v 37+3, jag hinnsveptes på onsdagen eftersom jag hade problem och inte kunde äta pga en tidigare operation. På torsdagen gick vattnet vid 14:30. Skrevs in vid 16 tiden och 01 är han född. Gick smidigt och med västerviksbedövning och lustgas. En liten Axel på 2770 gr och 47 cm lång

Svar på tråden v.15 i Kristianstad