v.15 i Kristianstad
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Hej!
Är det någon mer från Kristianstad med omgivning som vill följas åt? :)
Jag är i vecka 16 nu och boende i Kristianstad.
Vilken MVC går du till?
Jag valde familjehuset på näsby. Låg närmast. Har du blivit bra bemött och omhändertagen på riksens? Har blandade känslor mot näsby.
Oj. Det var det värsta! Har di blivit inskriven nu innan ultraljudet?
Jag skall på ett nytt inskrivningssamtal om två veckor sen är UL två veckor efter det.
Har du varit på inskrivningssamtal? Vad sa de? Fick du lyssna på hjärtljuden?
Jag har varit där. Först fick jag ju ta blodprover en vecka innan, så de pratade vi lite om och att jag skulle börja med niferex efter vecka 20, eftersom mitt Ferritin-värde var ok nu men skulle nog behövas fyllas på i slutet av grav. Sen pratade vi om mat och träning, la upp en plan för mina besök där. Jag fick en tid till UL. Sen sa jag att jag var orolig för om det verkligen låg något i magen på mig, så då klämde hon lite och sen fick vi lyssna på ljuden. 156slag i minuten= sägnerna säger att det är en flicka.. Min sambo fick tårar i ögonen. Det var sjukt stort, helt plötsligt var det på riktigt.
Hej hej!
Hoppar in här oxå! Är i v. 17. Här lyckades bm inte höra hjärtljuden när jag var på inskrivning så jag får väl vänta till nästa gång. Trist, men tydligen vanligt.
Välkommen! Jag var i vecka 15+0 när jag var på inskrivningen då är det lite lättare att hitta ljud.
Vilken Mvc tillhör du?
Tack! Jag var där i v 12. Går på Capio Citykliniken, tycker de är kanon. Första barnet?