• Joha

v.15 i Kristianstad

Hej hej!

Hoppar in här oxå! Är i v. 17. Här lyckades bm inte höra hjärtljuden när jag var på inskrivning så jag får väl vänta till nästa gång. Trist, men tydligen vanligt.

• Joha

Tack! Jag var där i v 12. Går på Capio Citykliniken, tycker de är kanon. Första barnet?

• Joha

Spännande! För mig har hänger trötthet och illamående fortfarande kvar. Betydligt mindre än innan, men ändå jobbigt.. Själv?

• Joha

Kul! Ska inte dit förrän 6/11, känns långt tills dess. Ja, denna gången förstod jag vad det var mycket tidigare än sist.

• Joha

Här är det typ som en fisk som sprattlar eller rycker till. Sist kände jag inget förrän minst v. 25 har jag för mig.

• Joha

Allt, haha! Nej, men jag trodde innan att detta skulle bli lugnt, "jag kan ju det här" - men ack så fel man hade!! Visst känner man igen en del, men tex tröttheten kan man inte jämföra! Sen vet jag inte om det beror på att jag inte har möjlighet att vila lika mycket nu som innan man fick barn. Har ni haft mycket besvär hittills?

• Joha

Vad skönt! För mig har det börjat lägga sig nu, så länge jag kommer ihåg morgonkaffet. Jag har däremot fått jättefett hår, verkligen JÄTTEFETT, nästan direkt efter tvätt.. Skitjobbigt! Ngt ni känner igen? Vad kul!

• Joha

Haha! Det hade väl smakat med trillingar! Gud, vad omständigt det måste vara! Jag menar tvillingar kan man ju ändå ta en på var arm, men var gör man då av den tredje?

Jag fick tips på torrschampo. Jag har köpt det, men ännu inte provat. Men usch, inte kul - känns så sunkigt!

Här är det faktiskt lite lyx. Dottern brukar minst sova till 7-7.30, så det blir lite sovmorgon varje dag här.

Svar på tråden v.15 i Kristianstad