Behöver tips om min busiga 6 åring.
Har en son som bli 6 om en månad. Han började nollan nu efter sommaren och det började hyfsat men det blir bara värre. Han kan inte sitta still och lyssna på samlingarna eller om dom lär sig nånting, sålänge det inte är nånting som han tycker är intressant, då är det inga problem. Han börjar busa och jaga upp dom andra barnen om han tycker det är tråkigt så han förstör för hela gruppen. Såhär har han varit på dagis med, men det blev bättre ett tag, men nu så får vi höra varje dag av fröknarna att han hittar på bus. Han och några andra killar ställer sig och kissar ute på gården tex. Han fiser konstant, när dom äter lunch bland annat, så barnen vill inte äta mer. Detta har han börjat med den senaste veckan. Han har blivit uppkäftig här hemma och säger att jag är en jävla idiot, om jag säger ifrån. Vi har tagit bort tv och ipad, men det har ingen effekt. Vi plockar bort leksaker och lördagsgodis, men han bryr sig inte. Just nu tex så ligger han i sin loftsäng, han fick gå och lägga sig för att han kastar leksaker på dörren och slänger ner saker från väggarna. Tror ni han ligger stilla i sängen? Nä, han skakar hela sängen så den brakar völ ihop snart. Jag orkar inte mer!!!! Vad ska jag göra? Ingenting biter ju på honom...