Inlägg från: LillGris |Visa alla inlägg
  • LillGris

Present 1-åring, tips önskas!!!

Förstår vad du menar men en ettåring blir typ mer glas för pappret och snöret än för innehållet så jag skulle vänta med att köpa nåt speciellt tills barnet fattar lite mer :)

• LillGris
    ullerika77 skrev 2013-10-11 08:38:31 följande:
    Jo, det kan jag hålla med om, presenter i de tidiga åldrarna är ju lika mycket för föräldrarna, men jag vill ju inte att de ska tänka "ännu en leksak"...

Så är tacksam för fler tips! :)

Du kan ju köpa något som han har glädje av i framtiden. T ex ett sånt fotavgjutningskit, barnet får öppna ett paket med roligt papper, sen gjuter man av fötterna och det kan ju vara kul att ha i vuxen ålder. Om du fattar :)
  • LillGris

Vår son fick massa leksaker på sin ettårsdag. Det kändes mest som ett jäkla slöseri med pengar och miljö. Rn mysig bok kan ju vara kul? Jag fick början på en servis de två första åren, som sedan byggdes på så jag hade en komplett finservis när jag flyttade hemifrån. Ska man ge nåt sånt t ex är det ju bra att göra när de är så små att de inte fattar/bryr sig för det är väldigt uppskattat när man flyttar hemifrån men lär vara aptrist att få fyra kaffekoppar när man fyller sex liksom :)

Svar på tråden Present 1-åring, tips önskas!!!