Anonym (Monogam) skrev 2013-10-12 16:12:46 följande:
Du har alltså sex med en annan? Känns det 'tillräckligt' för dig då, att ha en slav som du kanske inte har känslor för? Hur går det till när du ska träffa din slav, vad säger du till din man?
Hade ni fler förslag ni diskuterade innan ni kom fram till just slav-grejen? Och hur länge hade ni varit tillsammans innan ni bestämde er för det?
Många frågor.. Hoppas du orkar svara, behöver verkligen någon det funkar för att bolla dom här tankarna med..
Ja, jag har sex med andra. Jag nekar min man till det.
Jag har inte funnit min slav. Men när jag finner honom så kommer jag ha känslor för honom men de kommer inte vara lika fina som mot min man. Min man är min etta, känner han sig obekväm eller hotad så har han rätten att sätta stopp för relationen.
Första året pratade jag inte med honom om det, men började känna av rastlösheten och började fundera om jag borde göra mig av med honom för hans skull. Det råkade bli en het diskussion en gång om det och jag var ärlig om vad jag är. Många vänliga frågor utan klander från honom ledde till att jag inte spolade honom utan det ledde till det här.
Min målsättning är att dela bostad med båda tidsnog, men det kanske inte blir så. Jag söker på Darkside vilket är bara full med drömmare, mycket snack och ingen som helst verkstad. De söker bara nya sätt att knulla på. De lider av någon form av livtristness och försöker fylla den med fitta på nytt sätt. Så jag lär bli utan slav.